Löysin rappukäytävästä 165 euroa
Olin lähdössä ulos niin katoin mikäs tossa 50 euroa. Otin sen ja siinä olikin 165 euroa nipussa. Ykköskerroksen tasanteelta löysin kun menin rappusia alas. Olin menossa pistämään tililleni rahaa 30 euroa ja kauppaan sen jälkeen. Laitinkin sitten sen 165 euroa. No maksoin sitten yhdestä tilaamastani tuotteesta 90 euroa enemmän mitä piti koska se on osamaksulla tilattu.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli varastit naapuriltasi.
Varastettu raha ei tuo onnea. Itse en olisi uskaltanut, pelkäisin pahaa karmaa. Olisin laittanut lapun: löydetty rahasumma rapusta, summan määrän jos tietää, saa takaisin.
sen kun aloittaa 20 eurosta ja soittaa uudelleen 1 euroa korotettuna...
Löytäjä saa pitää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks oisit ees sen 30e laittanu tilille ja menny kauppaan, mikset ois käteisen kanssa menny kauppaan?
Sain kuule veljeltäni rahaa yks päivä koska oli velkaa. Veli ei voi laittaa tilille koska kela ottaa sen huomioon joten vein rahat itse tililleni sellaisen maksuautomaatin kautta joka on tuolla yhden osuuspankin aulassa. Piti maksaa laskua kuitenkin joten se maksetaan netin kautta etkö nyt ymmärrä.
Kela ottaa huomioon sen itse tallettamasi rahankin, että varaudu ensi kuussa 165€ pienempään korvaukseen. Sinun on turha selitellå että veli oli velkaa Näin se epärehellisyys ja oma tyhmyys heti kostautuu. 👍 Älä tule tänne sitten kitisemään kun sinulta joskus sattuisi rahaa jonnekin tippumaan ja joku ne laittaa omaan taskuunsa.
Missä? Nostin viime viikolla rahaa ja unohdin ne farkkujen taskuun.