Poliisit ovat vieneet Heikki Ristinkankareen putkaan
Kommentit (372)
Joissakin vanhoissa jutuissa isä kertoo, että on soittanut piian kaverin perheelle sunnuntaina " mitä, eikö Piia olekkaan tullut teille?"
Toisessa vanhassa jutussa kertoo, että "järkytys oli suuri, kun Piia ei ilmestynytkään JT. Kokoukseen ja tuttavaperhe kertoi, ettei Piia ole heille koskaan mennytkään".
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos poliisit olisivat tehneet työnsä 35 vuotta sitten, nyt ei olisi mitään tarvetta nuohota Piian lapsuudenkodissa ja aukoa lattioita. Tämä olisi varmasti myös isän kannalta parasta, kun kertoo syytön olevan.
Joo, jälkiviisaudella kyllä. Mutta mietipä miten paljon nuoria haikailee joka vuosi. Ei poliisi voi mennä karmit kaulassa heti kaivamaan kenenkään lattioita auki. Kyllä siinä pitää jotain perustellumpia epäilyjä olla taustalla.
Ihan sama nyt Rasmus takaluoman kohdalla. Eihän häntäkään alettu etsiä tosissaan kuin vasta viiveellä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miksi uudet tutkijat eivät oikaise vääriä huhuja?. Heinonen sentään oli julkisuudessa ja teki yhteistyötä vihjeiden antamien kanssa.
Voi olla, että ovat nyt oikeasti jonkun äärellä ja haluavat täydellisen työrauhan. Mehän ei edelleenkään tiedetä, vaikka sieltä lattian alta olisi jotain löytynytkin. Labrat vie aikaa.
🇺🇦🇮🇱
Rasmuksella oli sellaista taustaa, mutta Piia oli Jehovan todistaja tyttö, joka huolehti perheestään ja veljestään.
Siis hatkailee, ei haikailee 🙄
🇺🇦🇮🇱
Mua harmittaa tuo otsikko, ihan kuin Heikki olisi nyt viety putkaan. Ja tästä ei ole edes vahvistusta, onko totta. Kyllä oudolta tuntuu, että olisi ollut näiden vuosien jälkeen 85 vuotiaana yön putkassa.
Eihän koirakaan ollut haudattuna. Ehkä Heikki on sanonut toimittajalle, että poliisi epäilee, että koira on haudattuna autotallin alla. Tai joku poliisi sanonut höpertävälle Heikille
Vierailija kirjoitti:
Rasmuksella oli sellaista taustaa, mutta Piia oli Jehovan todistaja tyttö, joka huolehti perheestään ja veljestään.
Kyllä sitä tuolloin aikanaan ajateltiin päivien kuluessa että Piia on tehnyt itsemurhan. Tuohon aikaan nuorten itsemurhia oli nykyistä enemmän ja Piialla oli ns. riskitausta: rikkonainen perhe, koulukiusaamista, tiukka uskonyhteisö... Rikos ei ollut mitenkään ensisijaisena poliisilla mielessä.
No mitäpä jos Piia teki äkkipikaisuuksissaan itsarin? Mihin esim. Rantaan, lampeen olisi mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa tuo otsikko, ihan kuin Heikki olisi nyt viety putkaan. Ja tästä ei ole edes vahvistusta, onko totta. Kyllä oudolta tuntuu, että olisi ollut näiden vuosien jälkeen 85 vuotiaana yön putkassa.
Eihän koirakaan ollut haudattuna. Ehkä Heikki on sanonut toimittajalle, että poliisi epäilee, että koira on haudattuna autotallin alla. Tai joku poliisi sanonut höpertävälle Heikille
Yön yli oli ollut putkassa. Itse sanoi:" Sen verran se minun PIDÄTYS kesti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yön yli oli ollut putkassa. Itse sanoi:" Sen verran se minun PIDÄTYS kesti"
Höpö höpö. Ei kai sitä tarve ollut pidättää. Vai meinasivatko, että ottaa juosten lentokentälle 85 vuotiaana. Kyllä Heikki nyt värittää juttua joko tahallaan tai tahattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vanha. Jättäisivät jo rauhaan.
Sinun mielestäsi siis kaikki, jotka ovat nuorempina tehneet henkirikoksia pitäisi jättää rauhaan, jos ovat selvinneet itse hengissä tapon/murhan jälkeen esim. yli 80-vuotiaiksi. Vai niin. Hieman outo ajattelutapa.
Sinun mielestäsi siis mies on syyllinen tyttärensä murhaan ja sillä sipuli? Se vasta outo ajattelutapa on.
Olenko kirjoittanut näin?
En ole.
Sinä kirjoitit, että vanha mies pitäisi jättää rauhaan. Olet siis sitä mieltä, että tutkijat eivät saa selvittää hänen osaltaan enää mitään, koska hän on onnistunut elämään näin vanhaksi, oli sitten syyllinen tai ei. Ei se näin mene. Jopa yli 90-vuotiaitakin on tuomittu ja aina saa tutkia asioita.
Minä vuotena Heikki hellästi sen Sirpan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi uudet tutkijat eivät oikaise vääriä huhuja?. Heinonen sentään oli julkisuudessa ja teki yhteistyötä vihjeiden antamien kanssa.
Eihän poliisit muuta kerkiäisikään.
Tällaiset palstat pitäisi lopettaa kun niin paljon perätöntä kakkaa näihin suolletaan.
2018 otsikko
Poliisi haki kadonneen Piia Ristikankareen meikkivälineitä, nyt etsitään dna:ta
Vierailija kirjoitti:
Kun sun ympäriltä kuolee 4 läheistä ihmistä, niin kyllähän se alkaa epäilyttää
Just. Tiedän useita ihmisiä, jotka ovat perheestään viimeisinä elossa. Muun muassa oma setäni.
Hän varmaan sairastutti kaikki muut syöpään, äidistään lähtien?
2018 otsikko
Poliisi kävi läpi Piian perheen kotitalon ruumiskoirien kanssa.
Pyhänä isä teki katoamisilmoituksen Piiasta. ( Maanantai aamupäivällä)
2018 otsikko
Piia Ristikankare katosi jäljettömiin riidan jälkeen 30 vuotta sitten IL: Poliisi sai tuoreen vinkin hautapaikasta
Heikki Ristinkankare 2018
En tiedä, mitä minulle olisi tapahtunut, jos ei olisi ollut Kallea. Ajattelin silloin, että Kalle tarvitsee mua pitkään, en saa nitkahtaa tähän. On pakko kestää.