Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin saan tallennettua tietokoneeni tiedostot??

Vierailija
06.10.2023 |

Eli puhelimelle en saa, ei riitä muisti eikä sitä ole.

Pari ikivanhaa muistitikkua on.

Mutta miten saan KÄTEVÄSTI ja nopeasti kaikki vanhat tiedostot siirrettyä talteen??? Osaako pliis joku auttaa.

Ennen kun tietokone hajoaa. Ja vastaavasti puhelimessa sama juttu, muistikorttia ei saa asennettua, joten miten saan puhelimelta? Onedrive ym pilvipalvelut ei toimi, joten ne on laskuista pois.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut pilvestä

Vierailija
2/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoiselle kovalevylle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen kovalevy

Vierailija
4/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkoiselle kovalevylle

Tuo on paras vaihtoehto.

Vierailija
5/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri AP:n kaltaisten takia internet on ollut pilalla jo pitkään. Toistaitoiset idiootit tunkevat joka paikkaan...

Vierailija
6/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistikortti, muistitikku, tallentava CD/DVD, pilvipalvelut (ai niin, et osaa käyttää niitä) korppu, lerppu, nauha, reikäkortti.

Vierailija
7/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muistitikku, jos nyt ei ole ihan valtavia tietomääriä. Mielellään kaksi, jos toinen hajoaa.

Minkä verran sitä tallennettavaa on?

Vierailija
8/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut pilvestä

Tälläkin palstalla yksi hörhö vaati sen laillistamista.

Vierailija
9/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niiden pilvipalveluiden toiminnan estää? Kyllä ne ainakin minulla toimivat.

Vierailija
10/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yhden teran ulkoista kiintolevyä Windows-kannettavan varmuuskopiointiin.

Vierailija
11/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliselle sirulle, suoraan lohikäärmeen aivokoppaan tallennettuna.

Siinä on pointti olemassa, miksi seurakunnalla käy ainoastaan käteinen raha.

Vierailija
12/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta MITEN. Mikä on ulkoinen kovalevy, ja miten sitä käytetään??? Onko jokaisessa tietokoneessa paikka sellaiselle??? Kun mun mielestä mun läppäriin ei saa cd:itä??

haukkukaa vaan, jos teillä ei ole parempaa tekemistä :D

Vierailija
13/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri AP:n kaltaisten takia internet on ollut pilalla jo pitkään. Toistaitoiset idiootit tunkevat joka paikkaan...

Eniten pelkään sitä, että internet muuttuu pikkuhiljaa pelkäksi jättikorporaatioiden hallitsemaksi maksupalvelumaailmaksi. Ei sitten enää ole juuri maksukortti-tv:tä parempi vaihtoehto.

Vierailija
14/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niiden pilvipalveluiden toiminnan estää? Kyllä ne ainakin minulla toimivat.

Esimerkiksi lasten seksuualista hyväksikäyttöä kuvaava materiaali johtaa palvelun sulkemiseen. Joten jos tällaisesta materiaalista kyse, niin pilvi ei taida tulla kyseeseen.

Vierailija
15/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta MITEN. Mikä on ulkoinen kovalevy, ja miten sitä käytetään??? Onko jokaisessa tietokoneessa paikka sellaiselle??? Kun mun mielestä mun läppäriin ei saa cd:itä??

haukkukaa vaan, jos teillä ei ole parempaa tekemistä :D

Sopii USB-porttiin.

Vierailija
16/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua niihin laittaa, nehän on kai netissä.

Joskus siirsin jotain, ja joku 20 % kuvista ei tullut lainkaan, en jaksa semmosta säätöä.

Siksi joku muu kun nää netin palvelut, plus en halua nettiin mitään mun juttuja

Vierailija
17/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä kovalevyjä saa, ja mistä tietää mikä sopii omaan koneeseen ja mitä sille kovalevylle TEHDÄÄN??!?!?! Voisiko joku ihan vääntää rautalangasta selvästi.

Vierailija
18/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni ulkoiselle kovalevylle. Luotan sellaiseen enemmän kuin johonkin pilvipalveluun, jolta voidaan vetää töpseli seinästä koska tahansa. Jos viimeisen päälle varmuutta haluaa, niin kahdelle levylle identtiset kopiot. "Two is one, one is none."

Vierailija
19/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiintolevyssä on osioitu asemat esim. C ja D, niin siirrä ensitilassa tärkeät tiedostot D asemalle. Jos kone oireilee nyt niin on mahdollista saada tiedot tuolta D asemalta vaikka käyttis sekoaa lopullisesti.

Paras tietenkin on hankkia muistitikku tai ulkoinen USB kiintolevy.

Vierailija
20/33 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä myös ääni ulkoiselle kovalevylle. Luotan sellaiseen enemmän kuin johonkin pilvipalveluun, jolta voidaan vetää töpseli seinästä koska tahansa. Jos viimeisen päälle varmuutta haluaa, niin kahdelle levylle identtiset kopiot. "Two is one, one is none."

Kaikista varminta on säilyttää toista ulkoista kovalevyä eri osoitteessa kuin toista. Jos vaikka tulipalo iskee, kun ei ole kotona, niin on molemmat mennyttä samassa osoitteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän