Seksikeinu
Kommentit (5)
kokeiltiin joskus, ei oikein tykätty, en muista mallia. Nyt on käytössä iso jumppapallo ja hitsi kun se on hyvä näissä(kin) hommissa
Kokeiltiin keinua omassa makkarissa ,ja tehtiin parannuksia. Pehmusteita ja lantion alle laitettiin enemmän tukea ,sillä ne toivat jaksamista sitten kun leikittiin..
Se oli onnistunut parannus.
Siinä olisi voinut olla vaikka koko ajan yhdynnässä. Se ei vaan auttanut juurikaan miehen jaksamista.niinpä etsimme kaksi innokasta nuorta miestä .
Jo ensimmäinen testaus oli menestys.
Nyt panokeinu on aina mukana kun käymme pohjoisessa hiihtämässä.
Vatsanpohjassa kipristelee kun lähenee hetki jolloin pääsee kokeilee taas keinua.
On saanut ansaitsemansa huomion.
Mut saa siihen keinuu hyvin ,lisätty silkki liinoja ja pehmustettuja remmejä..joten olen joskus aika hyvin kiinni,enkä pääse pakoon.
Mieheni on aina turvana ettei pääse tilanne hallitsemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltiin keinua omassa makkarissa ,ja tehtiin parannuksia. Pehmusteita ja lantion alle laitettiin enemmän tukea ,sillä ne toivat jaksamista sitten kun leikittiin..
Se oli onnistunut parannus.
Siinä olisi voinut olla vaikka koko ajan yhdynnässä. Se ei vaan auttanut juurikaan miehen jaksamista.niinpä etsimme kaksi innokasta nuorta miestä .
Jo ensimmäinen testaus oli menestys.
Nyt panokeinu on aina mukana kun käymme pohjoisessa hiihtämässä.
Vatsanpohjassa kipristelee kun lähenee hetki jolloin pääsee kokeilee taas keinua.
On saanut ansaitsemansa huomion.
Mut saa siihen keinuu hyvin ,lisätty silkki liinoja ja pehmustettuja remmejä..joten olen joskus aika hyvin kiinni,enkä pääse pakoon.
Mieheni on aina turvana ettei pääse tilanne hallitsemattomaksi.
Te vaan kairaatte silmukan vuokramökit kattoon tuosta vaan?? Nyt alan ymmärtää mistä ne reiät oikein tulee!
Kävisikö perusriippukeinu? Tai ilmajoogakangas? Onko jollain kokemusta?
Yhdestä kokemusta ja se ei ollut hyvä. Reisien ympäri tulevat pehmustetut "remmit" olivat liian kapeat ja puuduttivat jalat. Ottaisin sellaisen, missä on pakaroista pään alle oleva yhtenäinen tuki. Vähän kuin pieni riippukeinu. Siinä pystyisi olemaan naitavana pidempäänkin.
Joku tämän tyylinen, mutta itse haluaisin sen olevan nahkaa/keinonahkaa:
https://antishop.fi/shop/mr-sling-kankainen-rakastelukeinu-eri-vareja-g…