Tuntuu että olen käänteinen Jeesus. En pysty vastustamaan pienintäkään kiusausta
Vaan lankean aina houkutuksiin, mitkä eivät ole hyväksi minulle.
Kommentit (21)
No niin hienosti vältit tämänkin kiusauksen, ei sieltä mitään herjaa olisi ikinä tullutkaan.
Käytätkö epäterveellisiä tuotteita ylenmäärin? Älä osta niitä kotiisi, äläkä käytä niitä muuten. Koita vaikka huviksesi kauanko voit olla ilman.
Sit sun pitäs olla älytön läski joka syö, juo viinaa, tupakoi ja runkkaa koko ajan.
Juuri tämän takia sinäkin tarvitset Jeesusta, Ap! : )
Vierailija kirjoitti:
Sit sun pitäs olla älytön läski joka syö, juo viinaa, tupakoi ja runkkaa koko ajan.
En ole läski, vaan lihaksikas, mutta muuten sopii kuvaukseen nuo. Eli juon viinaa, tupakoin ja runkkaan pakkomielteisesti. Lisäksi käyn huo*issa silloin, kun on ylimääräistä rahaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko usein myös seksiä niiden hauskojen ja itsevarmojen komistusten kanssa 😳
Ei ole. Olen äärihetero, mutta syntisyyteni takia himoitsen naisten lisäksi myös shemale/ladyboy.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten antikristus?
En tiedä. Muistan eläneeni tällä planeetalla hyvin kauan. Aikana, jolloin sudenkorennot olivat korpin kokoisia. Ja oli happea enemmän ilmassa, kosteutta, ilmanpainetta ja kuuta ei näkynyt. Sitten tuli katastrofi, ja heräsin sen jälkeen, ja maailma oli erilainen.
Joo, joo... et ole mikään " äärihetero", ei edes normihetero. Olet bi tai h o m o .
Tänäänkin meni laatikolliset kinkkukiusausta, janssoninkiusausta, lohikiusausta ja broilerkiusausta. Ja nyt on maha kipeä.
ap
Jätä alkoholi, kirkasta aivosi ja katso onnistuuko sitten. Ja älä käy sivustoilla jotka houkuttavat toimimaan jotenkin. Ettei kuluta aikaansa turhaan johonkin ja myöhemmin katuu. Tai no miten vain.
En nyt ymmärrä mitä pahaa runkkaamisessa on.
Jokainen täällä on vajavainen, mutta voimme tulla enemmän Kristuksen kaltaisiksi tekemällä toisillemme ja itsellemme hyviä asioita. Se lähtee niin pienestä kuin ystävällisestä asenteesta ja arkipäivän huomaavaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä mitä pahaa runkkaamisessa on.
Jokainen täällä on vajavainen, mutta voimme tulla enemmän Kristuksen kaltaisiksi tekemällä toisillemme ja itsellemme hyviä asioita. Se lähtee niin pienestä kuin ystävällisestä asenteesta ja arkipäivän huomaavaisuudesta.
Lihan himot, Raamattu.
Ihminen on aina syntinen. Joten miksi edes yrittää olla muuta. Jeesukseksi ei ainakaan kannata pyrkiä. Hirveä elämä oli hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on aina syntinen. Joten miksi edes yrittää olla muuta. Jeesukseksi ei ainakaan kannata pyrkiä. Hirveä elämä oli hänellä.
Et taida itse olla uskossa. Uskossa olevan tulisi tehdä parannus syntisestä elämäntavasta.
Syntisiä olemme toki jatkuvasti, tiedostamattakin. Jopa ajatustasolla. Syntisen luonteemme takia. Tahalliset synnit, synneissä eläminen, ovat kuiteinkin eri asia.
No niin tehdään pieni harjoitus. Kirjotain sinulle ilkeän kommentin. Koita jättää se omaan arvoonsa