Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin naisen, joka kuljetti sohvan bussissa

Vierailija
06.10.2023 |

Oli aika näky. Sohva oli purettu kolmeen osaan ja en tiedä miten lie oli pysäkille sen saanut, varmaan yksi osa kerralla jostakin lähitalosta. Bussi pysähtyi, ja hän nosteli osat sivuovesta yksi kerrallaan
Sitten kävi maksamassa matkan, sakoi kiitos ja matkusti osuen kanssa.

Sitten hän jäi pois ja nosteli osat yksi kerrallaan yhden talon kuistille. Kuljettajakin jäi tarkoituksella "ottamaan aikaa" ja tarkkailemaan tätä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta yhdellä bussilla ja pääsi pysäkiltä suoraan kuistilleen. Olisi ollut oikeastaan hölmöä alkaa säätämään jonkun autollisen tuttavan kanssa. Omat autoilevat tuttavani ovat pahimmillaan olleet jopa vuorokausia myöhässä sovitusta ajasta, joten ei huvita enää sopia yhtään mitään heidän kanssaan.

Ovat siis kyllästyneet jatkuvaan kyydin pummaamiseesi ja tekevät tuon ihan tahallaan jottei tarvitsisi enää kuskata sinua ja tavaroitasi.

Vierailija
22/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin antanut hänelle kyydin jos oli kaunis alle 3-kymppinen.

T. Peräkärry Mies

Yli kolmekymppisissäkin on kauniita...ja hoikkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysynyt voitko olla avuksi?

Ap:sta ei jotenkin tule vaikutelma että olisi ns. toiminnan ihminen.

Vierailija
24/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummokärryillä vetänyt puuntaimen kotiin kävellen.

Mies kantanut nojatuolin 3 km.

Kaikkea painavaa on raahattu. Silloin ei ollut nykyistä kuljetuspalvelua.

Nykyään on auto ja ei koskaan siitä luovuta. Ei enää vanhana pystyisi eikä uskaltaisi olla niin rohkea että bussiin veisi mitään isoa.

Vierailija
25/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Tapiolassa näin autosta, kun thaimaalaiset kuskasivat vuodesohvaa pyörän tarakalla. Silloin mietin, miten vähästä valitan kun kannan muuttoatutoon omaani.

Vierailija
26/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa muutettiin kaveri kotoa lastenvaunujen rungolla, sillä meni kolmeosaisen kirjahyllyn alaosakin poikittain.

Vierailija
27/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridalainen 189-senttinen Marie on niin voimakas nainen, että jaksaa nostaa sohvan yksin ilmaan!

https://www.tiktok.com/@marietemara4.0/video/7245036492148493610

Suomalaisen median juttu Mariesta.

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/ee97aba0-34af-4e46-a7ec-f3b144c6…

Vierailija
28/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen, vahva nainen. Ei uhriudu somessa, vaan toimii.

🏋🏿

Vierailija
29/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Floridalainen 189-senttinen Marie on niin voimakas nainen, että jaksaa nostaa sohvan yksin ilmaan!

https://www.tiktok.com/@marietemara4.0/video/7245036492148493610

Suomalaisen median juttu Mariesta.

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/ee97aba0-34af-4e46-a7ec-f3b144c6…

Komea nainen. Itse olen 1,5 - 2 cm lyhyempi mies.

Vierailija
30/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mäpä oon kuljettanut yhden nojatuolin bussilla. Se oli aika kookas, mutta kevyt, ja siitä sai hyvin otteen ja raahasin sitä 500m pysäkille ja sivuovesta sisälle. Ei kuski ainakaan sanonut, ettei saa kuljettaa

Kerran kuljetin suht ison tv.n kainalossa.

Kerran korkean naulakon ja hyllyn jotka ei olis autoon mahtunut.

Sitten lastenrattailla/pyöränkärryllä oon kulettanut purettuna huonekaluja.

Autottomalla ei ole varaa valita ja jotenkin on huonekalut saatava.

Juuri näin. Autottomalla ei ole varaa valita, ja kotiinkuljetukseen ei ehkä ole laittaa sitä lisäkymppiä enää sohvanoston jälkeen. Ottaa todella paljon päähän kaikki ihmettelijät ja tuijottelijat, jotka eivät osaa pätkääkään asettua autottoman ja köyhän asemaan vaikka itsekin sitä bussia käyttävät. Sitä on lopulta aika rajattu määrä tavaroita, mitä voi bussissa kuljettaa ilman, että tuntee kanssamatkustajien ja kuskin tuijotuksen niskassaan. Ja lopulta enemmän pitäisi ihmetellä niitä tuijottajia.

Vierailija
31/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pokkaa. Arvostan. Siinä on tekijä eikä vinkuja. Tuollainen ihminen saisi sotessakin säästöt aikaan ja purettua turhat byrokratian päällekkäisyydet.

Vierailija
32/37 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa muutettiin kaveri kotoa lastenvaunujen rungolla, sillä meni kolmeosaisen kirjahyllyn alaosakin poikittain.

Minäkin muutin lastenrattaita apuna käyttäen kaksiosta kamamme kolmioon viereiseen taloon. Mies katsoi silloin melkein vuoden ikäisen esikoisemme perään ja minä tuhtasin kamojen kanssa rv 37 maha pystyssä.

Vierailija
33/37 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä antaa minulle hieman luottamusta siihen, että kehtaan kantaa bussissa jotain isompaa tavaraa, en kuitenkaan noin isoa. Minä en nimittäin millään meinaa kehdata kun tuntuu että ihmiset tuijottavat. 

Vierailija
34/37 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä antaa minulle hieman luottamusta siihen, että kehtaan kantaa bussissa jotain isompaa tavaraa, en kuitenkaan noin isoa. Minä en nimittäin millään meinaa kehdata kun tuntuu että ihmiset tuijottavat. 

Jotkut bussikuskit on mulkeroita, siinä on sekin riski. Ja anna ihmisten tuijottaa. Ne katsoo koska olet mielenkiintoinen. 

Vierailija
35/37 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kun joku mies kuljetti nojatuolia bussissa.

Vierailija
36/37 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut olla minä. Tuollaista se elämä on autottomana. Pari viikkoa sitten hain vaatekaapin jollain vetokärryllä, ja siitä puhkesi rengas n. 50 metriä hakuosoitteen ovelta. Kilometrin sai vetää tuota kivirekeä. Samanlaisilla rytömenetelmillä olen hakenut kotiin myös

- sähköpianon ja alustan (vesisateessa, muoviin pakattuna)

- nojatuolin

- kirjahyllyn

- parisängyn petauspatjan

- 20 litraa maalia

jne.

Hatunnosto sohvabussinaiselle.

Vierailija
37/37 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten matkustin ratikassa Tampereella, kun yhdeltä pysäkiltä yritti tulla kyytiin kaksi miestä isohkon sängyn kanssa, työnsivät sänkyä sellaisen rullakon avulla. Kuljettaja ei kuitenkaan päästänyt heitä kyytiin sänkyineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän