Mistä elämisen loppumisen toive voi juontaa? Miksi nuori ihminen sellaista haaveilee? Ihmisellähän on elonviete.
Mistä tuollainen tulee?
Itse tipun viikon sisään useamman kerran siihen että haluan pois, tuo on jatkunut vuosia. Kaksi yritystä.
Viime vuodet tuo on voimistunut.
Minulle on selvää etten pitkää elämää kaipaa.
Suurin haave olisi että menehdyn nuorena (pian) äkillisesti esimerkiksi sydänkohtaukseen.
Se olisi ihana asia.
Miksi joillakin ihmisillä on kuolemanviete kun pitäisi olla luonnollisesti elonviete?
Kommentit (5)
Mulla ei ole mitään erityistä elämän tai kuoleman viettiä, olen sen verran fatalisti, että suhtaudun asiaan lähinnä niin, että jokainen täältä lähtee kun sen aika tulee. Jotenkin en osaa pelätä ajatusta kuolemasta, se on vaan jotain, mitä nyt on edessä. Ei sillä, ei minulla ole tarvetta nopeuttaa prosessia, kyllä se kuolema sieltä aikanaan tulee.
Ehkä tämä ajattelutapa on aiheuttanut sen, että mua pidetään jollain tavalla itsesuojeluvaistottomana. En osaa pelätä korkeita paikkoja (jos putoan, niin sitten putoan), en pimeitä metsiä tai ahtaita paikkoja :)
Gootit ja emot oli 2000 luvulla teinejä jotka näitä fantasioi. Kuinka ollakaan he ovat nyt 30-40 vuotiaita jotka ei halua lapsia.
Boomerit viljeli ja nyt saavat niittää.
Sun käännöskone ei osaa Suomea vielä.
?