Mikä on NOLOINTA passkaa telkussa?
Listataan tähän noloimmat passkaohjelmat telkussa:
- Duudsonit tuli taloon
- Leijonan Luola Suomi
- Vain Elämää
- Suomen Huutokauppakeisari
- Posse
- Putous
- Elämäni biisi
- Viidakon Tähdet
- Temptation Island
- Ex On The Beach
- Love Island
Kommentit (71)
Amazing race
Tietäjät tietää
Se on se
Tämä on tämä
Napakymppi
Emmerdale
Viidakon ürpot
Viidakon homohüoratähtöset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomitun seksuaalirikollisen, Roope Salmisen, vetämät paskaohjelmat.
Olen samaa mieltä, kaikki maikkarin ohjelmat siihen päälle. Joutais myydä vaikka taimaahan vankilan kidutuskammioon! Tai ruåttalaisille huumerosvoille...vankilaan kidutusselliin siis
Oikeinkirjoitus hieman hakusessa.
Huutokauppakeisari on numero yksi tällä listalla.
"Peivötsi" on kyllä uskomatonta kuonaa.
Kaikki suomalaiset visailu/reality tv ohjelmat. Esim. Silent library, melkein mensa yms. KUKA NÄITÄ KATTOO?!
Vain elämää
Tietäjät tietää
Masked singer
Tanssii tähtien kanssa.
Haluatko miljonääriksi
Huutokauppakeisari
Duudsonit tuli taloon.
Sanoma, haistakaa viiittu hahahaa
Laitoin vuosia sitten sen kiinni. Mutta internetin kautta tulee kaikenlaista. Voi tietysti yritä valita videonsa ja kirjansa. Tai kirjoittaa oman.
Duudsonit tuli taloon.
Tuo ohjelma saa voimaan pahoin, vaikka en ole kuin 12sekuntia aikoinaan sitä katsonut.
Olen yllättynyt, että tuota vielä tehdään!
mummoni on teini-ikäinen saatananpalvaajapedarialien. 5D vai mikälie.
Rikkaat ja rahattomat eli keskituloiset ja lähes keskituloiset.
Ne mtv3:n hidastuskuvat niiden omista juontajista mainoskatkoilla . Vaivaannuttavaa ja tekopirteätä..
Kaikki kotimaisten julkkisten kierrätysohjelmat, kuten masked singerit, vain elämää, tietovisat, mukahauskat kepposteluohjelmat silent libraryt jne. Kaikki täynnä samoja kulahtaneita julkkiksia.
Tuntuu että nykyään ollaan julkkiksia vain siksi että pyöritään joka ohjelmassa vuoronperään.
Olen samaa mieltä, kaikki maikkarin ohjelmat siihen päälle. Joutais myydä vaikka taimaahan vankilan kidutuskammioon! Tai ruåttalaisille huumerosvoille...vankilaan kidutusselliin siis