Mistä te naiset ostatte hyvännäköisiä vaatteita?
Juoksin tänään viisi tuntia kaupoissa, eikä mistään tuntunut löytyvän mitään kivaa vaatetta, ei ale- eikä normaalihintaan. Värit niitä iänikuisia ja niin perussimppelivaatteita, että jo alkaa kyllästyttää.
En etsi mitään hörhelöitä, yksinkertaisen tyylikkäitä vaatteita, jotka sopivat kohta nelikymmpiselle, tyttömäiselle naiselle. Mistä niitä saa Helsingissä - saako mistään kohtuuhinnalla, vai onko pakko suunnistaa bulevardin eteläpuolelle?
Kommentit (38)
Minunkin vaatteitani ihaillaan, vaikka ne halpoja ovatkin. Tiedän oman tyylini.
Ihminen, jolle muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä, on joko tunnevammainentyhmä tai itsekäs. Edes netin välityksellä toisten mieltä ei pidä pahoittaa.
Täysin perätön väite, että Suomesta ei saa kaunista. Löydän aina Suomesta kauniita vaatteita, ja tyyliäni ihaillaan. Tyylikkyys riippuu katsojasta. Tara Jarmon on tosiaan aivan ihana.
yllin kyllin! Tulin juuri Nykistä, ja huomaan taas, miten helppoa ja ihanaa on shoppailla pienessä ja kätevässä Helsingissä. Tosin täällä on kyllä kalliimpaa kuin Nykissä. Eli terveiset sille juntti-juristille, relaapa pikkuisen!
Jos lähtee Kampin keskuksesta (jossa voi katsastaa Mangon, Benettonin ja Marimekon) Fredaa etelään, niin matkan varrella on Hanna Sarenin liike, sitten Gaudette ja Nina´s Bulevardilla. Ainakin silmäruokaa riittää. Toisaalta kannattaa tehdä aluksi pieni rundi Kampin jälkeen eka Yrjönkadun Liikkeen sekä Kenkäfriikin kautta, ja siis sitten vasta Fredalle. Ja onhan siinä Fredalla muitakin hyviä.
Takaisin tullessa keskustaan sitten Stockalle katsastamaan Hilfiger, Boss ja Tiger of Sweden. Sitten Zaran kautta Kämppiin, missä se yksi liike myy mm. Tara Jarmonia ja muuta ihanaa. Kyllä riittää ostettavaa!
asun edelleen. Kyllä toi Nyki ihan hyvin hallussa, mutta silti väitän että shoppailu siellä hankalampaa. Näin vaikka kuinka sua harmittais!
Hellan tuutelis sentään eikö täällä saa olla mitään mieltä kun heti joku alkaa riehuu tyyliin " kyllä mä tiedän paremmin kuule" !
Olen itse 35-vuotias ja vasta vuosi sitten kysyttiin papereita, kun ostin Alkossa punaviiniä ;-)
Painiskelin saman ongelman parissa ja täytin sitten kaapin Vilan, Soaked in Luxuryn, Zaran ja HM:n vaatteilla, lisättynä muutamalla Mexxin ja Vero Modan ja vastaavien vaatteilla.
Palasin töihin pitkän hoitovapaan jälkeen ja oli koko kaappi uudistettavana. Alkustressin ja noiden merkkien löytämisen jälkeen homma sujui helposti.
Mä olen viimeksi ostanut vaatteita Esprit:n myymälästä ja Vero Modalta, ikää 32v. Vielä en halua pukeuttua tanttamaisesti
Sen sijaan hinta voi olla täällä kalliimpi kuin muualla, joku ihmeen suomilisä, joten ulkomaanreissujen hyödyntäminen vaatehankinnoissa on ihan fiksua.
Vierailija:
Suomessa on oikeesti niin PASKAT valikoimat vaatteita, että täältä ei löydä mitään (ei edes sieltä Bulevardin eteläpuolelta ap). Pelkkiä halpis-massaketjuja ym. huonolaatuista ja tyylitöntä roskaa. Suomalaiset ovat syystäkin Euroopan huonoiten pukeutuvin kansa.Suosittelen tekemään vaatehankinnat ulkomaanreissuilla. Varsinkin aleaikaan voi isoissa kaupungeissa (kuten Lontoo, Berliini, Tukholma) tehdä todellisia löytöjä, joista on iloa pitkään.
Itse saan aina kuulla ihailevia kommentteja pukeutumisestani ja minulta kysytään aina mistä olen hankkinut vaatteeni tai kenkäni. En varmaan koskaan ole voinut sanoa että Suomesta.
Olen 35-vuotias enkä vielä(kään) tiedä, miten pukeutuisin :-( Kunpa olisi rahaa mennä tyylineuvojalle. Tosin kyllähän vaikkapa Sokokseltakin taitaa saada apua vaatteidden valinnassa, samoin Vero Modalla taisi olla mainos kyseisestä palvelusta. Onko muuten Treella jossain niitä Soaked in Luxury -vaatteita?