Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kenelläkään kokemusta Interpalsista tai...

Vierailija
05.10.2023 |

... jostakin muusta vastaavasta kieltenopiskelu-/kirjetoveripalstoista?

Esim. näistä.
1. InterPals
2. Conversation Exchange
3. My Language Exchange
4. PenPal World
5. Global Penfriends
6. Speaky
7. Ayni

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

InterPalsissa olen joskus ollut. Se on ihan asiallinen mesta. Noista muista en ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
2/3 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Interpalsissa aktiivinen joskus vuosina 2005-2008. Aikaa siitä on siis kulunut ja saitti lienee muuttunut enemmän tai vähemmän tällä välin. Silloin sain sieltä useampia asiallisia ja mukavia kirjeen- ja sähköpostinvaihtokavereita. Joillakin kirjoittelu jäi siihen ensimmäiseen kirjeeseen mutta oli monta sellaista, joiden kanssa kirjoittelimme vuosia. Jonkin verran saitilla pyöri afrikkalaisia, pääasiassa ghanalaisia, jotka olisivat joko halunneet vaihdella lahjoja tai suoraan pyysivät rahaa harrastusten tms. kustannuksia varten. Muutama selvästi seuraa etsivä jäsen osui myös kohdalle, mutta heidät tunnisti yleensä jo ensimmäisestä yhteydenotosta ja täten heidät saattoi blokata kokonaan. Joskus viime vuosikymmenellä IP:lla oli huonompi maine sivustona, joka veti puoleensa epätoivoisia ja kielitaidottomia seksin-/seuranvonkaajia mutta en tiedä, vieläkö heitä siellä pyörii ja kuinka paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Interpals on yhä voimissaan. Olen siellä edelleenkin. Oikeastaan en tiedä mistä muualtakaan voisin löytää harvinaisten kielten osaajia. Minulla on vain hyvää sanottavaa. Asiattomia yhteydenottoja ei ole tullut (paitsi yhdeltä selkeästi huijarilta). Olen jo niin vanha, etteivät "afrikkalaiset prinssit" enää ahdistele minua.