Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen antanut elämäni Jumalalle Ja seurannut hänen tahtoaan

Vierailija
05.10.2023 |

Mutta Jumala on nähnyt hyväksi, etten ota miestä elämääni.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Jumalapa ei ole kuunnellut rukouksiani enkä tiedä onko Jumala olemassa olen seurannut omaa tahtoani ja kamppailen asian kanssa uskoako vai eikö. Lisäksi Jeesus itse sanoi jossain evankeliumissa että kaikkien ei ole tarkoitus mennä naimisiin samoin Paavali sanoi että jos ei voi olla naimatta menee naimisiin mutta on hyvä jos on naimisissa mutta parempi jos ei ole,jos antaa itsensä täysin Jumalalle ei tarvitse palvella ns lihaa.

Vierailija
22/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö raamatussa kuitenkin sanota, että naisen tulee hankkia itselleen mies ja perhe. Olet vielä elossa, niin miten se nyt muka nyt on jo sinulle selvää, mitä Jumala sinun haluaa tekevän? Tiedätkö tosiaan Jumalan suunnitelmat jo etukäteen loppuelämäsi varalle?

Itseasiassa ei sanota itseasiassa raamattu tekee selväksi että on jopa parempi ettei hanki puolisoa tai perhettä jos haluaa seurata täysin Jumalaa. Eikä kaikkia ole tarkoitettu naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille niistä miljoonista väitetyistä?

Vierailija
24/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei ole kukaan henkilö. Universumi on "jumala" ja sinä itse luot todellisuutesi, eli olet itse päättänyt että et ota miestä :D tämä selvä.

Vierailija
25/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on helppoa. Jos olisit elänyt VT aikaan, joutuisit uhraamaan joka käänteessä eläimiä. Olisit saastainen kuukautisten takia. Jos mies sinut vaimokseen ottaisi, saisit jakaa ilon jalkavaimojen kanssa. Pitäisi olla valmis tappamaan milloin ketäkin. Jos sinulla olisi jokin vamma, et pääsisi muiden mukaan kiittämään ja rukoilemaan. Jumala oli silloin sama kuin nytkin.

Vierailija
26/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet antanut elämäsi Jumalan käyttöön. Kyllä Herra johdattaa myös sen puolison elämääsi, jos Hän katsoo hyväksi. Itsellekin kävi niin, että puoliso löytyi siinä vaiheessa kun olin jo luovuttanut ja päättänyt, että seuraan vain Jeesusta ja kutsumustani.

Vierailija
27/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minua ei mikään Jumala ole kutsunut mihinkään. 😀

Vierailija
28/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I gave my a**ss to Jesus now I am filling up with sh**t

Vierailija
29/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän määrittelet hänen " tahtonsa", joten...

Vierailija
30/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On antanut elämänsä Jumalalle, mutta silti vielä sätkyttelee elossa. Jokin ei nyt ole ihan totta. Kenties oli niin sekunda, että ei kelvannut?

Vierailija
31/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö raamatussa kuitenkin sanota, että naisen tulee hankkia itselleen mies ja perhe. Olet vielä elossa, niin miten se nyt muka nyt on jo sinulle selvää, mitä Jumala sinun haluaa tekevän? Tiedätkö tosiaan Jumalan suunnitelmat jo etukäteen loppuelämäsi varalle?

Ei siellä tuollaista sanota.

Vierailija
32/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö Jeesuksen mukaankin ole niin, että jos on tarkoitettu, että henkilö elää naimattomana, silloin hänellä ei ole kaipuutakaan löytää elämänkumppania?

Onhan se raakaa, jos kovasti haluaisi puolison, mutta sopivaa ei vaan tule vastaan!

Raamatussa puhutaan naimattomuuden armolahjasta. Entäs kun sitä ei ole?

Muuten. Ennen vanhaan jokainen naimisiin haluava löysi kumppanin. Vaikka olisi miten ruma tai pienestä kylästä tai peräkammarinpoika. Siis jos halusi puolison, sellainen tuli eteen ennemmin tai myöhemmin - usein hyvinkin nuorena.

Tämä on muuttunut internetin ja deittisovellusten aikakaudella. Nykyään harva löytää kumppania, jonka kanssa eletään yhdessä vanhuuteen asti.

Omalla veljelläni ja siskollani on mennyt juuri näin. Olemme siis kaikki jo aika vanhoja. Minä olen löytänyt vain epäsopivia, mutta nyt tiedän, mistä sekin johtuu. Tod näk elän loppuelämän yksinäni. 🤷🏻

Vierailija
33/38 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, itsekin annoin elämäni kokonaan Herralle, Kunnia Jumalalle!

Vierailija
34/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mille niistä miljoonista väitetyistä?

Se yksi ainoa ja elävä. 

Vierailija
35/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko myös ahteria?

Vierailija
36/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypi ap ympyrää ja kotkota kuin kana. Se on minun tahtoni.

T. Jumala

Vierailija
37/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin uskossa olemisen kun koin sen liian raskaaksi, en pystynyt ja jaksanut noudattaa niitä kaikkia sääntöjä ja rajoituksia mitä uskossa olevalta vaaditaan, joten minua voi siis kutsua luopioksi -ainakin ihmisten silmissä. Jumalasta en sitten tiedä mitä hän minusta ajattelee.

Vierailija
38/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten koskaan kysyneet kissoilta että miten he ovat päässet kissoiksi. Kissathan ovat jumalolentoja, Jumalan mestariteoksia.