Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olo ja fyysinen kunto, 50 v?

Vierailija
05.10.2023 |

Onko sinulla joitakin sairauksia, joihin otat lääkettä, onko ylipainoa, kroonisia tukielinkipuja, toimiiko silmät ja korvat? Mikä on olo verrattuna nuorempaan minääsi ja ovatko elintapasi muuttuneet? Olen itse 48 ja mietin, että olenko kunnossa kun väsyttää niin paljon ja usein, ja alkaa olla kremppoja, vai onko tämä vaan vanhaa ikää, johon pitää sopeutua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 57 v. Eikä ole mitään noista. Ikänäkö ja lapsesta asti ollut likinäkö. Muuten terve, ja fyysinen suorituskyky laskenut noin 5 % siitä kuin olin 30 v. Tuntuu että mikään ei ole muuttunut. Itsevarmuutta tullut lisää. Edelleen elämän parasta aikaa!

Vierailija
2/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50. Vahva likinäkö mutta en koe kärsiväni mistään muusta terveysvaivasta. Olen kohtuuhyvässä kunnossa, normaalipainoinen. En superenerginen, mutten muista koskaan olleeni. Tykkään elämästäni, ihan parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, johon käytän lääkkeitä. Lääkitys ei ole ihan riittävällä tasolla, eli silmät kuivuvat koko ajan.

Muuten on hyvä terveys. Heinäsirkat kuuluvat loppukesästä, liikkua jaksaa ja mieltään osaa jo hallita. Niskajumit saa pois venyttelemällä eikä mitään oikeita kulumia siis ilmeisesti ole.

Vierailija
4/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 v nainen. Muutoksia on tullut, vaikka pidän itsestäni hyvää huolta. Välillä on kausia, että väsyttää ihan hirveästi. Ilman mitään järjellistä syytä. Kroppa myös nitisee sieltä täältä, mutta ei auta kun tehdä silti, koska treenaamatta kolottaa sitten erilailla ja lähtee loputkin lihakset. Joiden saaminen/ylläpitäminen on selvästi tullut haastavammaksi, vaikka treenaisi ihan yhtä kovaa jne kuin nuorempanakin ja syö "oikein". Kolesteroliarvot jne. olivat viimeksi vuosi sitten kaikki viitearvoissa, mutta valitettavasti elintavoista huolimatta verenpaine saisi olla vähän matalampi ja kolesteroliarvoissa käynyt just niinkuin usein käy, että huonot tuppaa kipuamaan ylöspäin ja hyvät alaspäin. Vaikka söisi jopa terveellisemmin kuin nuorempana. Noh, onhan meillä sukurasitusta melkoisesti, että siihen nähden pitäisi olla tyytyväinen. 

Vierailija
5/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkö on mun heikko kohta. Olen ollut likinäköinen aina ja ikänäkö alkoi vaivata jo muutama vuosi sitten. Monitehot. Muuten oon hyvässä kunnossa, ei mitään kroonisia vaivoja tai tauteja eikä lääkityksiä. Treenaan aktiivisesti kaikenlaista ja oon varsinkin ikäisekseni erittäinkin hyväkuntoinen ja hyväkroppainen. Kotona asuvat teinit pitää myös tietyllä tavalla ajan hermolla ja työelämässä oon asemassa jossa mun panosta arvostetaan ja tarvitaan. N48.

Vierailija
6/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kahdekankymppisestä kävisin. Aira Samulin on kovemmassa kunnossa kuin minä. Raksatyössä pilasin fysiikkani.

Vierailija
7/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 v. Kunto paranemaan päin, koska olen alkanut käydä salilla. Lihakset todella kasvavat vielä tässäkin iässä ja selkäkivut sun muut krempat vähenevät. Ikänäkövikaa löytyy, halpisrillejä siellä täällä ja kuulokin on varmasti heikentynyt tai valikoiva. Kuitenkin suhteellisen hyvässä kunnossa vielä.

Vierailija
8/8 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v, BMI ihan hävettävän huono ja paino nousee vain. kipuja koko kropassa ja masentaa ja sitä lääkitsen syömällä. herään öisinkin syömään koska en muuten saa unta. uniapnea mulla on mutta en halua käyttää laitetta .... ja huoh.... väsyttää jatkuvasti ja vedän sokeria ihan liikaa. vältän liikkumista kipujen takia. diabetes puhjennu, verenpaineet pielessä, kilpirauhanen, kolesteroli yms. ihan hälytysrajalla ja sydäntauti vaivaa. ruoka tuodaan kotiin. kuolisinpa pian. sairaseläkeläinen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä