Onko teillä muilla sellaista, että olette oikeassa elämässä ihan normaaleja tyyppejä mutta tulette tänne päästelemään höyryjä välillä?
Tämä palsta on minulle tärkeä tunteiden säätelyn väline. Olen muuten ihan normaali töissäkäyvä perheenäiti, mutta jos on ollut rankka päivä, saatan avautua täällä monestakin asiasta.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei ole normaali
Eikä missään muuallakaan.
Ei, olen muutenkin outo. Siksi olen eläkkeelläkin.
Olen kyllä vähän oikeastikin hullumies, mutta en rähise normaalielämässä. Täällä trollaan ja remuan.
olen oikeassa elämässä vielä uskomatto-mamman typerä
En sanoisi, että päästelemään höyryjä, enemmänkin trollailemaan huvikseni ääliöitä. Välillä kirjoitan kyllä asiallisiakin viestejä.
On, täällä joskus lässytän jostain asiasta mikä ärsyttää, mutta mihin en saa lähipiiriltä vastakaikua. Yleensä ihan selkeästi juoruilun tyylistä tykitystä.
Hävettäisi hirveästi jos "jäisin kiinni" esim perheenjäsenien/suvun edessä tänne kirjoittelusta (koska kirjoitukseni ovat niin blaah).
N 49v
Suhteellisen normaali muuten, täällä raatorehellinen, trollina tai epänormaalina joskus.
Ai samalla tavalla kuin ulílaudan hyypiöt ovat oikeasti ihan tavallisia miehiä, kunhan vain siellä puhuvat vähän rumasti naisista?
Joo, olen entinen demaripääministeri, mutta tulen tänne palstalle vi**uilemaan köyhille.
Olen asiallisessa ammatissa ja tunnettu asiallisuudesta ja arvoista, mutta mutta, kaikki ei ole sitä miltä näyttää, jokaisella on alter ego, tai pimeä puoli.
En juoruile, parjaa tai töksäyttele kenellekään, olen hillitty, hallittu ja muut huomioonottava. Täällä en ole. Ei ole muuta paikkaa olla sellainen kuin olen, sillä hetkellä.
Olen sen verran pateettinen tapaus että minulla ei ole ketään jolta kysyä, tai kehtaisin kysyä neuvoa, eikä Google aina tiedä, niin täällä voin kysyä, vaikken aina saa yhtään vastausta, mutta ainakin sain kysyttyä ja olla osaamaton.
Mä oikeastaan tykkään provoilla/väitellä/haastaa live - elämässä ja täällä pyrin olemaan asiallinen ja tuomaan eri näkökulmia myös miekkosen näkökulmasta.
Ei aavistustakaan, miksi näin? M49
Täällä voin olla tyhmä, tietämätön, juntti, kaista, ääliö ja ällö, elävässä elämässä en voi olla kuin luomassani roolissa, jossa on aika vähän liikkumatilaa, tosin viimevuosina tunnustan jo etten tiedä jotain asiaa, ja olen oppinut nauramaan itselleni, mutta siinä se on.
Maarittele normaali? Sellaista ei ole.
Yhteiskunnallisesti/ sosiaalisesti hyvaksytty kylla.
Hetken yritin parantaa maailmaa taalla, mutta tajusin aika pian, etta tama on vain holinapaikka. Joten kunhan pidan hauskaa!
Taalla ei voi ottaa mitaan vakavasti, mutta kun asustelen maailmalla niin taman palstan varaan rakennan kasitykseni suomesta ja jaan sen kaikille vastaantulijoille! Tuskin edes menee pahasti metsaan.
Olen vaativassa erityisasiantuntijatyössä. Tänne tulen tarkkailemaan ns. työväenluokan mielenmaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä missään muuallakaan.
Minä olen normaali, teidän ongelmanne on se että olette sairaita. Jonain päivänä heräätte sairaudentoonne.
Siitä alkaa paraneminen...
Olen sovitteleva ja rauhallinen, työkaverina mukava kuulemma. Täällä trollaan minkä kerkeän oli aihe mikä tahansa. Joskus laitan vastakkaisia kommentteja niin saan tuplasti iloa.