Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheet, miksi haluatte lisää lapsia vaikka aiemmatkin uuvuttavat?

Vierailija
04.10.2023 |

Kysyn tätä ihan täysin provosoimatta, sivustakatsojan kokemuksella.

Perheessä on vanhemmat ja liuta lapsia (6-10kpl) ja äidin väsymys on kova. Kirotaan ja tiuskitaan lapsille, valitetaan väsymystä. Silti uusi vauva olisi valmis tulemaan vaikka joka vuosi. Kyseessä ei ole ruuhkavuodet eikä mikään tilapäinen väsymys vaan olen seurannut hyvin läheistä perhettä jo useita vuosia. Lapset myös oireilevat vanhempien käytöksestä ja lastensuojeluviranomaisetkin ovat asioihin puuttuneet. Miksi siis halutaan lisää lapsia, kun edellisetkin uuvuttavat?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku dopamiiniryöppy kun saa aikaan uuden muksun. Siis kun raskaus ensin varmistuu, sitten selvitään kriittinen aika, sit synnytys ja TA-DAA! Uusi perheenjäsen putkahti. Kun ei oikein muuta osata tehdä, anteeksi vain. Ja saahan siinä äiti huomiota, anteeksi jälleen.

Mulla on myös tuttavaperhe, tosin heillä vain kolme, mutta tulee joskus mieleen, ettei se äiti jaksa aktivoitua työhaun suhteen, hän jotenkin "kuormittuu". Mutta miten hän ei niistä pienin ikäeroin syntyneistä muksuista kuormitu..?

Ja joistakin on hienoa, että on paljon lapsia, vaikkei siihen mitään uskontoa liitykään, kuten ei tuohon mun esimerkkiinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi