Mistä löydän keräilyposliinia?
On tylsää tarjota juotavat samanlaisista laseista ja kupeista. Miksi pitää olla aina yksi ja sama astiasto?
Löysin keski-Euroopasta kirppikseltä aivan ihania keräilymokkakuppeja.ja ostin niitä muutamat.
Niistähän nousi hitti, kun katoin pöytään.
Nyt haluaisin ostaa kotiin vain eriparisia tai monesta erilaisesta astiastosta koostuvia posliineja.
Mutta mistä näitä löytyy???
Ei minulla ole tilaa ostaa kokonaisia astiastoja ja sekoittaa niitä keskenään. Eikä varaakaan.
Enkä välitä mistään Arabian teemasta tai villeroysta tai muusta vaan olisi kiva, kun olisivat jotain maailman eri kolkista.
Maksan vaikka vähän enemmänkin jos jostain löytyy yksittäisiä hyväkuntoisia tai käyttämättömiä mokkakuppeja, mutta mistä niitä löytyy???
Kommentit (10)
Olen löytänyt kirppiksiltä ja kierrätyskeskuksesta kaikenlaisia kuppeja. Olen ostanut mm. aidon kiinalaisen mukin (ei siis mikään länsimaan teettämä) ja tsekkoslovakialaisen lasten mukin.
Siinä Kultaisen kulauksen rakennuksessa oli aikoinaan Vanha tavara ja Posliini, Aleksis Kiven kadun puolella. Oisko vielä siinä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä Kultaisen kulauksen rakennuksessa oli aikoinaan Vanha tavara ja Posliini, Aleksis Kiven kadun puolella. Oisko vielä siinä?
Kinky bordelli
No voi vattu. Kirppikset ja nettikirppikset aivan täynnä näitä. Mitä sä pelleilet?