Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ovistesti näyttää kahta viivaa jos.....

27.12.2006 |

on raskaana???? Mulla kp 26/29-30 primoluteja syön nyt kolmatta kiertoa kp 19-26 ja tänään meni siis viimeinen... edelliset menkat kesti tasan vuorokauden ja nyt ollu n viikon kummallisia oireita (ummetusta, närästystä).... Testasin tänään kaappiin jääneellä ovistestillä kaksi viivaa, joten uskaltaisikohan sitä huomenna jo suunnistaa apteekkiin raskaustestiä ostaan????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt että voi näyttää raskauden. Itse en ole saanut kahtaviivaa kierron missään vaiheessa. Sinuna ostaisin jonkun herkän testin huomenna. plussatuulia+++++++

Vierailija
2/4 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistestin pitää näyttää ovisplussaa, niin voi epäillä olevansa raskaana. Eli testiviivan pitää olla kontrolliviivaa tummempi.

Itse saan ovistesteihin aina kaksi viivaa, toki testiviiva on useimmiten aika olematon, mutta kuitenkin siellä näkyvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei kyllä ollut tummempi vaan yhtä tumma... Mutta oli minun ensimmäinen plussa millään testillä ikinä (ei yhtään ovisplussaa eikä raskautta)... joten ku uskaltais toivoa... mut pelkää pettymystä... Voi kun se esikoinen olis nyt tullakseen...

Kiitti niiloakseli plussatuulista...:) toivon parasta... Toivottavasti teillä myös!!!!

Vierailija
4/4 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jäi vähän vajaaksi tuo äskeinen viestini.

Eli plussasäteitä toivottelen minäkin! :)