Naiset, pystyttekö edistämään/viivästämään/nautinnollistamaan orgasmianne?
Kertokaa keinoja ja tapoja mitä voitte tehdä tai jättää tekemättä joka seksissä (sormetus, suuseksi, yhdyntä) tai masturboidessa jolla edistätte orgasmin saantianne tai vaihtoehtoisesti jos haluatte sitä viivyttää. Haluatteko välillä saada hitaammin, ehkä päästä orgasmin lähelle mutta kuitenkin viivästää itse laukeamista? Mitä keinoja käytätte? Onnistuuko vain mielen avulla jos mies vain panee lisää tai sormeilee/nuolee? Tai vastaava masturboidessa.
Kommentit (3)
En yritä viivyttää muulloin kuin jos käsketään. Leikimme usein sidontaleikkejä, jolloin haaroväliini kiinnitetään vibra ja minua kielletään orgasmoimasta tai saan rangaistukseksi piiskaa, suupallon tai -renkaan tjms. Arvatkaapa miten käy kun yrität estellä orgasmia ajatuksen voimalla, kun muuta ei X-asentoon tiukasti kiinnitettynä voi tehdä. Pidättely vain aiheuttaa entistä kovemman ja äänekkäämmän orgasmin, joskus jopa squirtin. Onneksi pääsen uuteen "nousuun" nopeasti eikä orgasmin jälkeinen pakkovibrautuminen tunnu pahalta kuin muutaman kymmenen sekuntia.
Masturboinnissa, miehen nuollessa tai yhdynnässä liikkeen hidastaminen/keventäminen yleensä viivästyttää orgasmia. Saan melko vaivattomasti, joten joskus mies hieman "kerää" kiihotusta työntelemällä pienemmin ennen kuin työntääkin syvemmälle ja antaa minun laueta. Suuseksissä tai masturboidessa kevyt ja hidas kosketus viivyttää orgasmia joka on usein pitempään kerättynä hieman voimakkaampi.
Olen nainen, jonka on helppo laueta yhdynnässä ja laukean myöskin helposti monta kertaa peräkkäin ilman, että väsyn. Tämän vuoksi minulla ei ole ollut syytä viivyttää orgasmin tuloa. Joskus, jos o:n saaminen vähän kestää, alan hengittää kuin saisin sen, ja tämä on aina toiminut minulle. Masturboimalla en ole vielä onnistunut laukeamaan kuin 'kerran kerrallaan', en tiedä, minkä vuoksi.