Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tapasit kumpparisi?

Vierailija
03.10.2023 |

Oliko silmäpeliä vai rakkautta ensisilmäyksellä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä tavattiin ja nyt ollaan erottamattomat :) se tunne, kun näät laatua edessäsi 

Vierailija
2/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kenkä osastolla näin ihanan punakat yksilöt. Pakko oli viedä heti kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupassa. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, punaiset Hai-saappaat veivät sydämeni. <3

Vierailija
4/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli salamatarve reissulla löytää uusi pari. Edellinen petti, niitä palasia joudun keräilemään pitkään.

Paikallisen urheilutarvikeliikkeen hyllyltä löytyi onneksi siihen hätään match ja nyt olemme jatkaneet yhteistä taivalta jo vuoden verran. Ylä- ja alamäkiä on tullut vastaan, melkoista suossa tarpomistakin, mutta kaikesta on selvitty.

Vierailija
5/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin netissä ensin ja sitten menin kylille ja vetäsin oikein tiukkaan ja siinähän tuli se tunne että voisi aina sade säällä vetästä.

Harmi vaan että ajan saatossa menee löysäksi ja lopulta täytyy vaihtaa taas uuteen...

Vierailija
6/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallissa kohdattiin. Kyllä se oli välittömästi ihastusta minulla ja Otsolla.

Vierailija
7/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hajun perusteella etenin Hankkijan hyllyjen välissä, kunnes näin maastonvihreän saappaanvarren vasemmalla. Sovimme yhteen ja menoksi. Erityisesti olen kiitellyt kumpparia turvakärjestä mm. puuhommissa.

Vierailija
8/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tutkimusmatkalla ( kultaa hakemassa ) ja saavuimme Intiaan ( Meksikoon ). Tapoimme siellä lähes kaikki paikalliset, ja otin naisekseni asteekkeja vastustavan erään intiaaniheimon kauniin tulkkini. Hänellä oli vastustuskykyä kuppa ja isorökkö tautejamme kohtaan Jumalan armosta.

Se oli rakkautta ensitaposta lähtien :)

Vierailija
9/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä. Tiesin heti.

Vierailija
10/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla, olin siellä ihan muunlaisten kumpparien perässä mutta kun näin nämä minun nykyiset kumpparit siellä hyllyssä niin se oli rakkaut ensisilmäyksellä ja ostinkin ne.

Vierailija
11/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkamon Saastamoisen kenkäryteikössä tavattiin. Tämä tarina ei enää tule toistumaan, koska perinteikäs kenkäkauppa lopetti. 

Vierailija
12/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiobileissä viime vuonna

M34

Vierailija
13/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin tylsästi HobbyHallin verkkosivuilla. Ihan komeat Tretornit ovat kulkeneet kanssani nyt jo 10 vuotta.

Vierailija
14/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin laittoi jalkaan. Ei lopulta ihan kestänyt, mutta arvostan suhdetta edelleen.

Vierailija
15/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavannut.

Vierailija
16/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan tehty kirjoitusvirhe 0/5.

Vierailija
17/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat valikoimassa, jotka jalkaan mahtuivat...

Pakkoavioliitto siis...

Vierailija
18/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando sovelluksessa. Swaippasin monta ennen kuin löyty täydellinen match! <3

Vierailija
19/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kumpparit Tokmannilta 5 eurolla.

Vierailija
20/21 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin Perussuomalaisten poikain saunaillassa, jossa on monesti tapana käyttää kaverin hyvin pestyä skigulia omassa suussa. Olen itse kolmekymppinen ja kumppanini, Mauri, on jo lähempänä kuuttakymppiä. Jo ensimmäisellä kerralla hän laittoi silmälasinsa tyylikkäästi päälaelleen samalla kun itse lauoin majoneesit hänen ihanaan kitalakeensa. Menimme pensa-aseman kautta yhdessä kotiini nautiskelemaan lisää. Pensa oli muuten halpaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme