Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup naisille: onko aviomiehelläsi paras kokemasi penis?

Vierailija
02.10.2023 |

Nyt keskitytään siis pelkästään penikseen eikä esim. rakastajan taitoihin yleisesti. Niillä toki voi kompensoida paljonkin puutteita peniksessä.

Onko siis aviomiehelläsi paras kokemasi penis vai onko jollain aiemmalla kumppanillasi ollut parempi?

Parhauden toki jokainen voi itse määritellä, mutta yleisesti arvioiden se tarkoittanee kokoa, ulkonäköä, toimivuutta jne.

Gallup naisille: onko aviomiehelläsi paras kokemasi penis?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se muuten olisi mielenkiintoinen kysely, jos naiset tähän rehellisesti vastaisivat. Nimittäin kyllähän se aika epätodennäköistä on, että juuri sillä omalla miehellä olisi paras penis, jos kumppaneita on reilummin kertynyt.

Vierailija
2/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen nähnyt ja kokenut monia kulleja,ja silti tämä oman miehen kalu on paras. Kai se on sitten sitä kun se mies on vaan paras, ollut jo 40 vuotta. Äskenkin halusi minut tyydyttää, ja teki sen myös. Hän on niin rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ylivoimaisesti vieläpä.

Vierailija
4/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyselyssä on yksi suuri ongelma: jokainen saa määritellä, mitä tarkoittaa paras, joten vastaukset eivät ole millään tavalla vertailukelpoisia. Moni nainen varmaankin vastaa, että on paras, koska se on kiinni rakkaassa miehessä, olipa se sitten millainen nysä tahansa. 

Vierailija
5/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monia isompia, voimakkaampia ja komeampia peniksiä, mutta silti oman miehen penis on paras!

Vierailija
6/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska on ainoa aito penis jota olen saanut.

N54v

Vierailija
7/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Vaikka täällä palstallaan väitetään, että se paksumpi antaa täyteyden tunteen, isompi on parempi jne. Niin täytyy sanoa, että vaikka miehelläni on varmaan sieltä pienemmästä päästä kokemistani miehistä, se tuntuu nykyään ehdottomasti parhaalta. Seksissä on paljon muitakin tasoja, ja kun mukaan tulee mieheni kanssa kokema kiihko, tunnetaso ja yhteisymmärrys seksin suhteen, niin tämä tuntuu ylivoimasesti parhaalta sisälläni.

Vierailija
8/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, huonoin ja kaikkea muuta mahdollista. En ole kokeillut muita.

Vierailija
9/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyselyssä on yksi suuri ongelma: jokainen saa määritellä, mitä tarkoittaa paras, joten vastaukset eivät ole millään tavalla vertailukelpoisia. Moni nainen varmaankin vastaa, että on paras, koska se on kiinni rakkaassa miehessä, olipa se sitten millainen nysä tahansa. 

Minä varmaan olen sitten poikkeus kun osaan kyllä tämän asian arvioida ihan objektiivisesti. Mieheni on ylivoimaisesti paras kokemistano rakastamista, mutta hänen peniksensä ei ole kyllä paras. Tykkäisin hieman isommasta kyllä. Ja silloin tällöin vieläpä vähän erektion kanssakin haastetta.

Vierailija
10/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan olen sitten poikkeus kun osaan kyllä tämän asian arvioida ihan objektiivisesti. Mieheni on ylivoimaisesti paras kokemistano rakastamista, mutta hänen peniksensä ei ole kyllä paras. Tykkäisin hieman isommasta kyllä. Ja silloin tällöin vieläpä vähän erektion kanssakin haastetta.

Miten voi olla paras, jos haluat suurempaa? SIlloinhan miehesi ei riitä sinulle, ja luultavasti tulet vielä pettämäänkin. Helvetti, mikä logiikka

Vierailija
11/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on iso kulli, mutta se on onneton rakastaja ja minuuttimuna. Mitä iloa? Oon ollu tumma miehen kanssa kelläo oli huomattavasti pienempi mutta seksi oli aivan huikeaa.

Vierailija
12/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on iso kulli, mutta se on onneton rakastaja ja minuuttimuna. Mitä iloa? Oon ollu tumma miehen kanssa kelläo oli huomattavasti pienempi mutta seksi oli aivan huikeaa.

Mäkin parinkin vaaleankin miehen kanssa. Ei se iso tuo onnea, joskus seurustelin puolisen vuotta miehen kanssa, jolla oli aivan jäätävän kokoinen, siis isoin mitä olen koskaan nähnyt. Seksi ei vaan jostain syystä ollut kovin erikoista kertaakaan, ei millään osa-alueella. Silloin tajusin, ettei se koko nyt ihan hirveästi merkitsekään. 

Vierailija
13/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on paras niin peniskin on paras. Näin se vaan menee.

Vierailija
14/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on paras niin peniskin on paras. Näin se vaan menee.

Amen. Siinä ei sentit ja tilavuudet paljon paina. Yhdynnän tuntokin on niin monesta asiasta kiinni.

Vierailija
15/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se muuten olisi mielenkiintoinen kysely, jos naiset tähän rehellisesti vastaisivat. Nimittäin kyllähän se aika epätodennäköistä on, että juuri sillä omalla miehellä olisi paras penis, jos kumppaneita on reilummin kertynyt.

Tuota noin... En minä ainakaan menisi naimisiin miehen kanssa, olla ei olisi paras penis, mitä olen kokenut. Seksi on itselleni yksinkertaisesti niin tärkeää, etten voisi olla tyytyväinen miehen kanssa, jos tietäisin, että olen saanut parempaa elintä.

Vierailija
16/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... En minä ainakaan menisi naimisiin miehen kanssa, olla ei olisi paras penis, mitä olen kokenut. Seksi on itselleni yksinkertaisesti niin tärkeää, etten voisi olla tyytyväinen miehen kanssa, jos tietäisin, että olen saanut parempaa elintä.

En oikein voi käsittää tuota, että kaikki olisi "elimestä" kiinni. Seksissä on niin paljon muutakin kuin pelkkä penis. Pitää olla tietysti sopiva mulle, mutta tuskin "täydellistä" onkaan. Seksi on tärkeää itsellenikin, sen pitää toimia, kuten myös kommunikaation sen asian tiimoita.

Vierailija
17/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ihan sama kuin eihän miehellekään yleensä oma vaimo ole se kaikkein kaunein, jonka kanssa on seurustellut. Eihän näitä asioita tietenkään suoraan toiselle lauota, mutta ei ihmiset ole tyhmiä.

Vierailija
18/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein voi käsittää tuota, että kaikki olisi "elimestä" kiinni. Seksissä on niin paljon muutakin kuin pelkkä penis. Pitää olla tietysti sopiva mulle, mutta tuskin "täydellistä" onkaan. Seksi on tärkeää itsellenikin, sen pitää toimia, kuten myös kommunikaation sen asian tiimoita.

Tottakai seksissä on muutakin mutta kyllä minulle nautinnon kannalta se elimen koko ja oikea muoto ovat ihan ehdottomia. Nautin eniten yhdynnästä eikä itselleni yhdyntänautintoa voi korvata esim suuseksillä, vaikka suuseksiä upeaa onkin. Ja kyllä sitä itselle täydellisiä peniksiä löytää. Kaikkihan on kiinni siitä yhteensopivuudesta.

Vierailija
19/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan pitkälti on elimistä kiinni. Pitkällä ja paksulla elimellä erilaisten asentojen mahdollisuudet lisääntyy eksponentiaalisesti. Ison kullin tuoma tunnetila on ihan eri tasolla kuin nysän. Isomelaisten miesten itseluottamus on eri potenssissa kuin pikkumelaisten. Pikkukaluiset on seksihitlereitä, jotka korvaa lyhyyden pahasuisuudella ja väkivallalla. 

Vierailija
20/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan pitkälti on elimistä kiinni. Pitkällä ja paksulla elimellä erilaisten asentojen mahdollisuudet lisääntyy eksponentiaalisesti. Ison kullin tuoma tunnetila on ihan eri tasolla kuin nysän. Isomelaisten miesten itseluottamus on eri potenssissa kuin pikkumelaisten. Pikkukaluiset on seksihitlereitä, jotka korvaa lyhyyden pahasuisuudella ja väkivallalla. 

Ohhoh. Mulla on kyllä päinvastaisiakin kokemuksia. Olen tavannut todella huonon itsetunnon omaavia, isokaluisia miehiä. Jos luulet, että pelkkä kalun koko vaikuttaa kovinkaan paljoa itsetuntoon, niin...no olet aika yksisilmäinen. Itselläni ei kyllä iso tuo mitään lisäarvo, mutta kyllä sellainen keskimittainen saa olla.