Gallup naisille: onko aviomiehelläsi paras kokemasi penis?
Nyt keskitytään siis pelkästään penikseen eikä esim. rakastajan taitoihin yleisesti. Niillä toki voi kompensoida paljonkin puutteita peniksessä.
Onko siis aviomiehelläsi paras kokemasi penis vai onko jollain aiemmalla kumppanillasi ollut parempi?
Parhauden toki jokainen voi itse määritellä, mutta yleisesti arvioiden se tarkoittanee kokoa, ulkonäköä, toimivuutta jne.
Kommentit (31)
Mun miehelläni ei ole kovin iso, mutta aivan TÄYDELLINEN mulle. Paras. Olen ennen miestäni ollut seksuaalisesti liiankin aktiivinen, ja ollut isojenkin miesten kanssa. Silti tämä on vaan paras minulle. En ole kyllästynyt kymmenen vuodenkaan jälkeen, sillä himoitsen miestäni todella paljon. Tämä on komea, älykäs, hyvä sängyssä ja hyvä keskustelija. Ei siinä munan mitta sitten paljoa enää vaikuta.
Aviomieheni kulli on paras juurikin siksi, että se on kiinni rakastamassani miehessä. On se muutenkin esteettisesti minun silmääni miellyttävä (herkullinen terska, tavallisen kokoinen) mutta niillä ominaisuuksilla yksistään ei parasta kullia tule. Olen saanut isompaa ja varmaan paksumpaakin mutta enpä niitä kaipaile.
Mulla on varmaan 150 miehen otanta viimeisen viiden vuoden ajalta. Terveisiä vaan Tinderiin Matit, Jannet, Heikit jne. Ketään en ole vakituisesi kelpuuttanut, kun aina on jokin vika seksiin liittyen. Jos on iso kulli sitten ei osaa seksiä tai muuten on aivoton. Pienikulliset voi osata selittää, lääppiä ja nuoleskella, mutta sitten niillä ei ole ollut "munaa". Ehkä pitää vaan laajentaa otosta. Jospa 1000 miehen joukosta, yksi helmikin löytyisi. N43
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan 150 miehen otanta viimeisen viiden vuoden ajalta. Terveisiä vaan Tinderiin Matit, Jannet, Heikit jne. Ketään en ole vakituisesi kelpuuttanut, kun aina on jokin vika seksiin liittyen. Jos on iso kulli sitten ei osaa seksiä tai muuten on aivoton. Pienikulliset voi osata selittää, lääppiä ja nuoleskella, mutta sitten niillä ei ole ollut "munaa". Ehkä pitää vaan laajentaa otosta. Jospa 1000 miehen joukosta, yksi helmikin löytyisi. N43
Eiköhän ongelma ole sinussa. Itsereflektiota lisää kehiin, ja mietit oikeasti mitä haluat. Lisäksi(vaikka olet ilmiselvästi mies) mieti, mitä itse voit tarjota toiselle osapuolelle, ja luuletko olevasi sellainen lumihiutale(varsinkin tuolla seksimäärällä), että voit valita sen unelmien prinssin...
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä naispaholaisia. Joojoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se muuten olisi mielenkiintoinen kysely, jos naiset tähän rehellisesti vastaisivat. Nimittäin kyllähän se aika epätodennäköistä on, että juuri sillä omalla miehellä olisi paras penis, jos kumppaneita on reilummin kertynyt.
Tuota noin... En minä ainakaan menisi naimisiin miehen kanssa, olla ei olisi paras penis, mitä olen kokenut. Seksi on itselleni yksinkertaisesti niin tärkeää, etten voisi olla tyytyväinen miehen kanssa, jos tietäisin, että olen saanut parempaa elintä.
En oikein voi käsittää tuota, että kaikki olisi "elimestä" kiinni. Seksissä on niin paljon muutakin kuin pelkkä penis. Pitää olla tietysti sopiva mulle, mutta tuskin "täydellistä" onkaan. Seksi on tärkeää itsellenikin, sen pitää toimia, kuten myös kommunikaation sen asian tiimoita.
Kyllä se vaan pitkälti on elimistä kiinni. Pitkällä ja paksulla elimellä erilaisten asentojen mahdollisuudet lisääntyy eksponentiaalisesti. Ison kullin tuoma tunnetila on ihan eri tasolla kuin nysän. Isomelaisten miesten itseluottamus on eri potenssissa kuin pikkumelaisten. Pikkukaluiset on seksihitlereitä, jotka korvaa lyhyyden pahasuisuudella ja väkivallalla.
Miehen tekstiä
Mikä ihme siinä on, että nainen ei saa tykätä miehen elimestä? Itsellekin kalun koolla on merkittävää väliä ja ihan nainen olen. Jotkut meistä naisista nyt vaan tykkäävät siitä naimisesta. Ja silloin on merkitystä mihin se kalu yltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ongelma ole sinussa. Itsereflektiota lisää kehiin, ja mietit oikeasti mitä haluat. Lisäksi(vaikka olet ilmiselvästi mies) mieti, mitä itse voit tarjota toiselle osapuolelle, ja luuletko olevasi sellainen lumihiutale(varsinkin tuolla seksimäärällä), että voit valita sen unelmien prinssin...
Mitä väliä sillä seksimäärällä on??
Useimmat naiset nyt ovat vaan surkeita sängyssä. Ihan turha pullistella ja leikkiä seksivallankumouksen sankaria.
Onhan se, ei todellaan isoin kokemani, mutta kaikella tapaa paras - koska on kiinni muuten niin upeassa miehessä On kuitenkin sen kokoinen, että antaa minulle ihan fyysistäkin tyydystä valtavasti. Isokaluinen ex-mieheni ei pystynyt samaan.
Vaihdoin miestä niin monta kertaa että löytyi itselleni sopiva, eli tarpeeksi iso ja paksu. Aluksi tuntui jopa liian isolta, mutta uskokaa tai älkää niin vagina joko tottuu tai muotoutuu sopivaksi. Aluksi takaa päin naitaessa tai ratsastaessa tuntui vihlaisuja kun taisi mennä ns. pohjaan, mutta nykyään ei satu rankassakaan sessiossa.
Miehen tekstiä