Exä otti yhteyttä melkein vuoden jälkeen
Exä jota tapailin vain pari kk otti yhteyttä ja haluaa tavata. Eikä sillä tavalla että heti, joka on epäilyttävää mieheltä, vaan että ensi viikolla.
Hän sanoo että hän oli ajatellut minua ja oli ikävä. Pitäisikö tavata?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on vailla? Vailla suhdetta? Seksiä?
Sen kun tietäisi. Yleensä seksin hakijat haluavat tavata heti, eikä seuraavalla viikolla.
Jos sillä on putki päällä, niin menee jonkin aikaa selvitä. Kokemusta on tuostakin.
Hän on tyyppiä nörtti eikä käytä alkoholia.
ap
Vierailija kirjoitti:
M. S. ?
Väärin!
ap
Otin takaisin exän. Ei olisi kannattanut, oltaisiin säästytty monelta mielipahalta. Meno nimittäin jatkui hänen osaltaan vaan entistä pahempana. Oli pakko pistää kaikki kanavat kiinni, alkoi jo lähes pelottamaan se touhu. Vieläkin yrittää ottaa yhteyttä, viestit tulevat eri liittymistä.
Vierailija kirjoitti:
M. S. ?
En ole ap, mutta tää täsmää mulle - onkohan meihin sama exä yrittänyt ottaa uudelleenlämmittelyä ja selittää, kuinka on ollut hölmö
Hei AP!
Kumpi teistä halusi vuosi sitten lopettaa tapailun?
Jos hän itse halusi lopettaa tapailun, niin silloin en suostuisi tapaamaan uudelleen.
Kerran kävin Tinder -treffeillä miehen kanssa, joka ei halunnut tavata uudelleen vaikka minä olisin kyllä halunnut. Sitten vuoden kuluttua hän kysyi, että voitaisiinko kuitenkin tavata uudelleen, kun hän ei ole löytänyt ketään parempaa.
Christiiina kirjoitti:
Hei AP!
Jos hän itse halusi lopettaa tapailun, niin silloin en suostuisi tapaamaan uudelleen.
Kerran kävin Tinder -treffeillä miehen kanssa, joka ei halunnut tavata uudelleen vaikka minä olisin kyllä halunnut. Sitten vuoden kuluttua hän kysyi, että voitaisiinko kuitenkin tavata uudelleen, kun hän ei ole löytänyt ketään parempaa.
En todellakaan edes osaa sanoa kumpi halusi lopettaa. Mutta muistan että tilanteeseen liittyi paljon tunteita ja hän jatkoi yhteydenottoja kun oli itse jo mennyt eteenpäin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Hei AP!
En todellakaan edes osaa sanoa kumpi halusi lopettaa. Mutta muistan että tilanteeseen liittyi paljon tunteita ja hän jatkoi yhteydenottoja kun olin itse jo mennyt eteenpäin.
ap
Korjaus, olin itse*
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Hei AP!
En todellakaan edes osaa sanoa kumpi halusi lopettaa. Mutta muistan että tilanteeseen liittyi paljon tunteita ja hän jatkoi yhteydenottoja kun oli itse jo mennyt eteenpäin.
ap
Kuulostaako tuo nyt siltä, että haluat takaisin sen elämääsi?
Aina parempaa etsimässä tai vanhaa kaipaamansa.
Toisen huonot puolet tai suhteen ongelmat eivät ole kadonneet minnekään. Sitä voi ajatella, että jos nyt tällä kertaa menisi paremmin, mutta ei se mene. Sillä samat ihmiset sopivat yhteen samalla tavalla kuin ennenkin.
Mutta jos eron syy oli vaikkapa toisen ulkomaille muutto tai muu vastaava, niin miksi ei voisi nyt tilaisuuden tullen katsoa olisiko suhteesta ollut mihinkään.
En tapaisi. Teinihommaa tollanen uudelleen lämmittely. Exät on exiä syystä, vaikkei itse olisikaan lempannut. Uutta suoleen, kun vanha kuolee.
Tahtoo lainata rahaa ? Vanha suola janottaa. Onpahan ainakin tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on vailla? Vailla suhdetta? Seksiä?
Sen kun tietäisi. Yleensä seksin hakijat haluavat tavata heti, eikä seuraavalla viikolla.
Jos sillä on putki päällä, niin menee jonkin aikaa selvitä. Kokemusta on tuostakin.
Hän on tyyppiä nörtti eikä käytä alkoholia.
ap
No mistä hän ei ottanut vastuuta?
Nojaa. Parin kuukauden tapailun jälkeen en varsinaisesti pitäisi minään exänä. Eihän siinä ole ehtinyt edes kunnolla tutustua. Toisaalta parissa kuukaudessa ehtii jo ihastua jos on ihastuakseen.
Jos mua olisi se jäänyt harmittamaan, varmaan tapaisin vielä. Miksipä ei.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Parin kuukauden tapailun jälkeen en varsinaisesti pitäisi minään exänä. Eihän siinä ole ehtinyt edes kunnolla tutustua. Toisaalta parissa kuukaudessa ehtii jo ihastua jos on ihastuakseen.
Jos mua olisi se jäänyt harmittamaan, varmaan tapaisin vielä. Miksipä ei.
Aika selvää että tämä "exä" ei ole ollut ihastunut kun on jättänyt, joten erittäin epätodennäköistä että ihastuisi tälläkään kertaa. Tapaaminen olisi siis ajanhukkaa, mikäli ajatuksena olisi jokin kaveruutta enempi. Toisaalta, tuskin edellytyksiä olisi edes kaveruudelle, jos tuon tapailun jälkeen eivät ole olleet missään yhteydessä.
Mä en edes vastaisi tuollaiseen viestiin. Exät on exiä ja piste.
Ei oo löytänyt uutta niin paremman puutteessa kelpaa eksäkin. Kuvittelee että sinäkin oot nyt leppynyt ja puutteessa niin kyllä kelpaa entinenkin. Mietipä kaksi kertaa, mahtaako toimia toisella kerralla? Voin kertoa että vastuuton mies ei muutu. Miehillä on lapsellinen harhaluulo että jos eronnut nainen ei ole heti uudessa suhteessa se johtuu siitä että haluaa eksän takaisin.
Olet selvästi jo päättänyt tavata ja että otat takaisin jos mies niin haluaa. Miksi edes kysyt täällä mitään kun heti vastaat puolustelevasti niihin viesteihin jotka ihan aiheesta nostavat esiin asioita jotka eivät puolla yhteenpaluuta?
M. S. ?