Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi viikko on tylsä viikko.

Työtön--
01.10.2023 |

Työttömyyttä ja vauva palstailua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin.

Vierailija
2/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEE TÖIHINPUMMISAATANA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllästynyt tähän vapaa aikaan ettei ole mitään tekemistä. Ihan sairasta olla vaan kotona eikä pääse töihin.

Vierailija
4/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos haluat töihin, pitää vähän itse aktivoitua. Ei kukaan tule kotoa sinua hakemaan. Se on ihan itsestä kiinni, miten elämänsä elää.

Oletko miettinyt esim postinjakajan hommia. Siis postin töitä, tai vuokrafirman kautta ne nyt ottavat vain töhin. Toinen mitä itse mietin, on ihan perusduuni siivoojana. Kannattaa pudottaa rimaa. Ota homma työnä, sosiaaliset suhteet, toisten ihmisten kanssa oleminen, se on se mikä pitää mielen virkeänä.

Vierailija
5/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin. Työttömyys tai tekemättömyys alavat vaikuttaman itsetunnolle. Jikainen halua toteutta irseensä, vaika tekemällä jotain. Yritä jotain postijakjan, siivojan paikka. Aika tulee pitkäksi ja se turhauttaa. Parempi todella tehdä jotain. En tiedää sinun koulutuksestasi mitään, mutta sinun omaaloittelisuus olisi todella hyvää kaivataa esiin. Selaa netista vapoja työpaikkoja, kirjoitta numerot ylös ja vaika soita. Onko sinulla tuttuja, ketkä osaisivat suositella työpaikkoja? Tehtaita on olemassa. Mieti ja keksi jotain. Ja soita. Tsemppia!

Vierailija
6/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei ota töihin ketään yli 40 v työtöntä. Olen hakenu sinne monta kertaa joskus.

Vierailija
7/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tulossa mielettömän kiireinen. Iltaisinki n joka päivä joku meno. Huh.

Vierailija
8/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön-- kirjoitti:

Posti ei ota töihin ketään yli 40 v työtöntä. Olen hakenu sinne monta kertaa joskus.

Hah, vuokrafirman kautta mieheni, joka on yli 50v, pääsi postille ja pitää hommasta kovasti ja ilmeisesti myös hän on ok työpaikalla, kun pääsi jollekin virkistysreissullekin mukaan. Sorminäppäryyttä se aamulajittelu vaatii ja hyvää kuntoa, jaossa hänellä ei ole kuin 30 rappua ja jonkin verran omakotitaloja, hyvin on pärjännyt. Minä olin samoissa hommissa ennen sydäriä.

Mutta aloittajalle, joo, kannattaa aktivoitua, muuten käy mielen päälle.

Vierailija
9/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilat ja ravintolat tarvitsevat henkilökuntaa. Samoin esim hotellit siivoukseen. Kannattaa jopa kysyä sairaalasiivouksista.