Mitä teen? Olen hienossa ravintolassa syömässä, lompakko jäi kotiin.
Eli siis... Tultiin syömään miehen kanssa astetta hienompaan ravintolaan. Tilattiin juuri annoksemme, kun huomasin, että lompakkoni on jäänyt kotiin. En kehdannut sanoa miehelleni mitään, vaan suuntasin vessaan kirjoittamaan tätä aloitusta. Olen siis tällä hetkellä ravintolan vessassa paniikissa miettimässä mitä teen. Mitä minä teen?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään alle 80-vuotiaalla ole lompakkoa. Nuoret naiset maksavat älykellolla ja vähän vanhemmat kortilla jota säilytetään puhelimen kotelossa.
Tässä tapauksessa naisella on lompakko ja miehellä kukkaro, jotka molemmat ovat sattumalta kotona kun ravintolaan mennään.
No nyt on sentään uudenlainen tapaus sattunu Porvoossa. Toisaalta tämmöinenhän periaatteessa voisi tapahtua, joten ei muuta ku ideoita kehiin!
En uskalla sanoo sille annokset tulee kohta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meet kotoa hakemaan sen lompakon
Sinne on varmaan 20 km matkaa.
Sillä ei oo puhelintakaan mukana. Sanoin että tarvitsee vain itsensä mukaan.
Ap
Njääh, niinhän tässä taas kerran kävi. Perspankista maksu revittiin.
Oli muuten isokullinen kokki. Nam.
Vähän oon kateellinen, kun tuntuu, että mieheni tykkäsi kokista enemmän...tuolla nytkin nuoleen kokin "kaulinta" ihan juuresta asti.
Porvoon-Ap
Mies jää pantiksi ravintolaan siksi aikaa kun sinä käyt hakemassa lompakkosi kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tuu mieleen lähtä vessaan kirjoittamaan vauvaan kesken tuommoisen tilanteen.
Täähän olis varsin kekseliästä sinänsä.
Tämä on niin ilmiselvä provo, että ilmiannoin.
Stressaa blörinäks meni tämäkin ravintolakäynti....
Ap
Mies jää ryyppäämään ja sinä haet sillä välin lompakon kotoa.
Sanoin sille se on hiljaa vaan ja kattoo tyhjyyteen pelottaaa
Ap
Provo. Jos nainen on miehen kanssa ravintolassa niin ei todellakaan joudu miettimään maksua
Soitat lähimpää ravintolaa asuvalle ystävällesi että tämä tulee tuomaan sinulle käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Soitat lähimpää ravintolaa asuvalle ystävällesi että tämä tulee tuomaan sinulle käteistä.
Ei oo ketään
Ap
Pyydät kaveria siirtämään summan mobilepayllä ravintolalle
Vierailija kirjoitti:
Pyydät kaveria siirtämään summan mobilepayllä ravintolalle
Ei ole mobilepayta miehelle on mutta puhelin kotonaan
Ap
Meet kotoa hakemaan sen lompakon