Miten kukaan voi syödä kaupan valmislihapullia?
Tein virheen ja ostin jotakin Atrian Artesaani Rustiikkinen lihapullia. Ihan järkyttäviä. On pelkkiä sitkeitä jänteitä pullat täynnä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Nälkä - mikä ihana tekosyy.
Veikkaan, että sulle, ap, sattui aloittelijan virhe. Ostit summamutikassa kalleimmasta päästä.
Kokeile HK:n halvinta pussissa, osta kylmähyllystä Valion valmista kantarellikermakastiketta, uuden sadon perunaa ja pirkka puolukkaa.
Niin hyvää, että sukat pyörii jaloissasi.
HK, lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä
Taidat olla yh lihapulla itse. iyH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset totutetaan teollisiinmössöihin päiväkoti- ja kouluruokailuissa.
Syytät kouluruokailua vaikka todellisuudessa teollisia ruokia tarjoilevat kotiäidit ja varsinkin kiireiset yh kotiäidit.
No sitten molemmat on syypäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytät kouluruokailua vaikka todellisuudessa teollisia ruokia tarjoilevat kotiäidit ja varsinkin kiireiset yh kotiäidit.
Missäs isät ovat kun eivät saa jälkeläisilleen tehtyä kunnollista ruokaa?
Taas kerran, makuasioista ei kannata kiistellä! Loputon suo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo valmislihapullat mitään pahoja ole, parempia kuin huonot omatekemät.
Ehkäpä sitä pitää vain esittää, että kaikki valmisruoka on pahaa? Ollaan niin masterchefiä.
Kyllä pitää tumpelo olla, jos ei osaa lihapullia tehdä. Siihen ei tarvitse olla masterchef, ei todellakaan.
Olen mieluummin FasterCheff ja ostan valmiina kaiken ruuan mitä kokkaan lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs isät ovat kun eivät saa jälkeläisilleen tehtyä kunnollista ruokaa?
Vain isät lapsiaan rakastaa,äidit kaiken vain pakastaa. Ei ne muista kukkia kastella,tarpeeks rakastella,heti ovat oluella kun kääntää pään.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten molemmat on syypäitä.
Vaikene Nainen! "Wirn"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa, mikä on tuotteen lihapitoisuus. Kun se alkaa lähennellä 90 %ia, niin sellaiset pullat on yleensä ihan syötäviä.
Kyllä kamarakin on lihaa, ei lihaprosentti kerro totuutta.
Kun teet hirven jauhelihasta niin tulee todella hyvää.
Skinnet är inte kött, utan en köttliknande produkt och räknas inte till köttprocenten, såsom fettet. Köper du en skinnbulle som mot förmodan innehåller 50 % kött och produktens fetthalt är 20 %, är köttinnehållet 50 % av vilket 80 % är fett. Korrekt skulle det vara att skriva 10 % kött 20 % fett och 70 % annat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo valmislihapullat mitään pahoja ole, parempia kuin huonot omatekemät.
Ehkäpä sitä pitää vain esittää, että kaikki valmisruoka on pahaa? Ollaan niin masterchefiä.
En usko millään että joku voisi tehdä itse vielä huonompia kuin valmislihapullat
Kyllä minä voin.
Ja se lienee se syy miksi en Saaaa kokata koskaan avokille mitään. =/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paketin avatessa tulee kyllä "paskan" haju noista kanannahka pullista, ne mitään lihapullia ole vs itseveivatut...
Ei sillä suojakaasulla ole mitään tekemistä lihan itsensä kanssa.
Toki nuo tuotteet ovat teurasjätettä, mutta ei se haju siitä tule, vaan typen ja argonin sekoituksesta joka haiskahtaa 'mädälle'.
hassua että hajuttomat kaasut haiskahtaa "mädälle". Kyllä se on sen tuotteen oma haju joka sieltä tulee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkä - mikä ihana tekosyy.
Veikkaan, että sulle, ap, sattui aloittelijan virhe. Ostit summamutikassa kalleimmasta päästä.
Kokeile HK:n halvinta pussissa, osta kylmähyllystä Valion valmista kantarellikermakastiketta, uuden sadon perunaa ja pirkka puolukkaa.
Niin hyvää, että sukat pyörii jaloissasi.
HK, lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä
Taidat olla yh lihapulla itse. iyH
En ole yh, mutta väliin kiireinen. Onneksi mun ei tarvi arvuutella mikä Sinä olet kun sen niin helposti näkee käytöksestäsi
Lihapullien kanssa sais nyt makarylliä tokmannilta 2 pussia eurolla...tuutko hakee?...en!.... No tuuun!
Ikealla käydään joskus ihan vai n syömässä. Niiden lihapullat on oikeasti hyviä. ValmistavarA, jota saa pakastealtaasta lidlin alakerrasta. Muusiakin on pakasteena, sekin on ihan kelvollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on edes mahdollista saada ne kaupan lihapullat niin pahoiksi? Kotona itsetehdyt ovat niin hyviä.
Koska niiden kohderyhmänä on alkoholistit. En käsitä miten joku pystyy niitä syömään. Mä teen nauta-sikaan sipulikeiton kera, pari kananmunaa ja maitoon lietettina näkkileipää, lisäksi mustapippuria ja jauhelihamaustetta. Ja on hyvää.
Sipulikeiton kera, yök yök oksennus.
En usko millään että joku voisi tehdä itse vielä huonompia kuin valmislihapullat