Kapselivaatekaappi. Onko sulla?
Ihailen kaikkia teitä, jotka pystytte pitämään vaatemäärän kohtuullisena. Pelkästään Suomen ilmasto vaatii monenlaista vastetta mutta silti jotkut osaavat rajata määrää. Mun pahe on kirppikset. Tuntuu, et voi ostaa kun halvalla saa. Nyt olen pitänyt puolen vuoden tauon. Ja toinen akilleen kantapää, et mun on vaikea luopua kun joskus voi tarvita. Kohtalotovereita löytyykö ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (5)
Kutakuinkin. Olen tänä vuonna sellaista kerännyt ja muuten ihan kiva mutta jatkuvasti vaihteleva sää ja vuodenajat asettaa haasteita. Vaatteita pitää olla tosi paljon loppujen lopuksi.
Just kun sain jotain toimimaan kesäksi, niin ilmat viileni ja piti alkaa lisäilemään paitaa ja takkia.
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin. Olen tänä vuonna sellaista kerännyt ja muuten ihan kiva mutta jatkuvasti vaihteleva sää ja vuodenajat asettaa haasteita. Vaatteita pitää olla tosi paljon loppujen lopuksi.
Just kun sain jotain toimimaan kesäksi, niin ilmat viileni ja piti alkaa lisäilemään paitaa ja takkia.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mietin, että jos se toimii eurooppalaisessa ilmastossa paremmin? Täällä pohjoisessa kun pitää olla niin monen kelin vaatteet.
Voisit kokeilla Project 333 tms. kapselia, jossa valitset kapselin tietyksi ajanjaksoksi ja kaikki muut vaatteet laitat varastoon.