Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko naimisiin?

Vierailija
01.10.2023 |

Jos et, niin miksi et...? Ja jos haluat naimisiin, niin kerro millaisen kumppanin haluat? Kerros myös oletko nainen vai mies ja ikäsi, niin katsotaan voinko auttaa jotenkin.

t. Maailmanpelastaja

Haluatko naimisiin?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin ennen, mutta nykyajassa avioliitto tuo vain ongelmia. Jopa taloudellisesti on fiksumpaa olla susipari kuin aviossa. Vapaa suhde ja vapaa seksi ja swigerkemut, ryhmäseksi jne. Siinä on sitä jotain.

Tilastot osoittavat, että naimissa olevat naiset ovat onnellisempia kuin sinkut vapaata seksiä harrastavat.

Naimisissa olevat naiset eivät harrasta seksiä kuin aviovuoteen ulkopuolella joten tilastosi on harha.

Ei pidä paikkansa, avioliitossa harrastetaan enemmän seksiä kuin muuten.

Vierailija
22/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin ennen, mutta nykyajassa avioliitto tuo vain ongelmia. Jopa taloudellisesti on fiksumpaa olla susipari kuin aviossa. Vapaa suhde ja vapaa seksi ja swigerkemut, ryhmäseksi jne. Siinä on sitä jotain.

Tilastot osoittavat, että naimissa olevat naiset ovat onnellisempia kuin sinkut vapaata seksiä harrastavat.

Ai jaa, kun minä olen lukenut sellaisia tilastoja, joissa on tullut ilmi, että sinkut naiset ovat onnellisempia kuin parisuhteessa olevat.

Saanko kysyä lähdettä?

Ei taida olla Tilastokeskus kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut tarvetta.

t. Keski-ikäinen mies, pitkässä parisuhteessa

Sama, mutta olen nainen.

Vierailija
24/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo.

Vierailija
25/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku, avoliitossa ja nyt aviossa. Mielestäni tämä on parasta vaihetta elämässäni. Aikomuksena ei ole lisääntyä.

Vierailija
26/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olemaan kulttuuri globaalisti rikki, jos ihmiset ei enää halua elää parisuhteessa. Ehkä liberaali vallankumous heitti pesuveden mukana jotain sellaista, mikä olis pitänyt säästää. Surullista. Toisille ihmisille kivojen asioiden tekeminen ja saaminen on mikä antaa elämään merkityksen. Länsimaista kulttuuria ei enää voi syyttää, koska hedelmällisyys luvut on laskussa globaalisti. Jopa muslimeille on hedelmällisyys luvut jyrkässä laskussa. Elämä on paljon mielekkäämpää kun voi illalla katsoa televisiota ja syödä aamupala yhdessä, juoda synttäri kahvit yhdessä ja käydä kävelyllä jonkun kanssa töiden jälkeen.

Oisko sitte jonkinlainen alitajuntaan painunut itsekeskeinen suhtautuminen elämään. Ei nähdä sitä, että elämää ei oikein pysty elämään itselleen, ja odotukset on aivan liian epärealistiset. Näkyy hyvin internetissä kun, miten suuri osa deittailuun liittyvistä videoista keskittyy hyvän tyypin löytämiseen, eikä siihen, miten voisi itse olla sellainen että jonka kanssa olisi kiva ELÄÄ.

Vierailija
27/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua, emme puolisoni kanssa koe että naimisiinmenosta olisi mitään hyötyä

ollaan oltu onnellisessa parisuhteessa jo 20 vuotta

n.42v

Vierailija
28/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset