Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö oikeasti spontaaniin seksiin? Hajut ym

Vierailija
30.09.2023 |

Itse en halua seksiä ellen ole käynyt max parin tunnin sisällä suihkussa tai vähintäänkin pessyt alapään. En sitten tiedä olenko poikkeuksellisen haiseva ja sotkeva, mutta mulla ainakin tulee likainen olo jo muutamassa tunnissa kun housut muhii jalassa. Puhumattakaan siitä jos on käynyt pissalla ja on pyyhkinyt vaan paperilla. Ei vaan oo kiva olo jos ei ole saanut valmistautua. Haluan olla raikas ja puhdas ja samaa odotan kumppaniltakin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Mikä sen parempaa. Ei edes me hipit olla niin kauaa peseytymättä, että haistaisiin niin pahalle, ettei kelpaisi, puolin ja toisin.

Vierailija
2/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ihan hyvin. Ei meistä kumpikaan haise tai ole likainen, kun kerta joka päivä suihkussa käydään. Noh, mies nyt voi olla superhikinen treenien jälkeen ja silloin käy kyllä aina ekana suihkussa. Minun treenihikisyys taas ei tunnu miestä haittaavan, päinvastoin..

Kuulostaa siltä että sulla on vähän pakko-oirehäiriötä tohon puhtauteen liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Miehen täytyy myös käydä alapesulla, koska riisuttaessa tuleva virtsan haju vie kaikki halut.

Vierailija
4/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oikein kiimaisena voi yhtyä pikaisesti ostarin käymälässä

Vierailija
5/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pystyn, mutta kyllä se pesu on hyvä olla. Muistan kun joskus panin exäni kanssa pitkän ajomatkan jälkeen ja takaapäin pannessa se takapuoli vähän haiskahti. Ei nyt pahasti, mutta vähän kuitenkin. Pil llukin voi maistua turhan hapokkaalle, jos ei ole pesty hetkeen.

Vierailija
6/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sanonta mene jotenkin: Vastapesty, kerran kustu on paras. 

Pahin on varmaan haiseva perse, ei onneksi kovin usein ole osunut kohdalle. 

Vierailija
7/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen kusisen makuinen pilde kiihotta ihan törkeen paljon, en tiedä miks!

Vierailija
8/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se sanonta mene jotenkin: Vastapesty, kerran kustu on paras. 

Pahin on varmaan haiseva perse, ei onneksi kovin usein ole osunut kohdalle. 

Kerran napsahti kohfalle, naine kun kymppi mutta takaa naidessa tukeva p*skanhaju yllätti!

Vierailija
9/46 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi että kun nuoli naisensa pillua takaapäin niin kuulemma perseestä tuli vähän paha haju. 

Vierailija
10/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa sattunut, kun anus tuoksahtaa. Meinaa homma jäädä kesken. Yhtä tuttua nuolin 69. Meinas jäädä häneltä saamatta. Orgasmiin nuolin. Toinen kerta kun erästä panin takaa. Täytyi täytyi sormilla puristaa nenää.

Vierailija
11/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen varjopuoli tässä on että laukean vähän turhan nopeasti jos ihanan kiihottava pyllyn tuoksu tulee nenään asti

Vierailija
12/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen aika tehokkaasti tunnelma latistuu kun tilanne on ajautumassa seksiin ja sitten siitä pitäisikin molempien lähteä pesulle. En voisi olla parisuhteessa tuollaisen neurootikon kanssa

Vierailija
13/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ainakaan nuorempana haitannut jossain reissuissa. Yleensä aina käyty pesulla alusta lähtien ennen seksiä. Vaimokin patisti jo seurusteluaikana ennen seksiä, että käy pesulla. Kävi itsekin. Siksi suuseksikin tuli mukaan molemmin puolin heti jo seurusteluaikana. Mutta muutenkin opin jo teininä isoisän neuvoessa, että miesten pitää pestä vehkeet joka ilta, ettei tule hiertymiä, eikä pöpöjä. Saunapuhdasta pillua on taivaallinen nuolla. 

Vierailija
14/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se perse alkaa paskalle haisemaan ennenpitkää. En panis yhtäkään akkaa varsinkaan takaapäin ilman pesua.

Vierailija
15/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se perse alkaa paskalle haisemaan ennenpitkää. En panis yhtäkään akkaa varsinkaan takaapäin ilman pesua.

Kyllä ne miestenkin perseet alkaa haisemaan, joten jos mielii, että vaimo ottaa suihin spontaanisti, niin kannattaa ennakoida ja  käydä etukäteen alapesulla. Pieni vaiva iso hyöty. Näin olen itse aina tehnyt. Enemmän on voitettavaa kun hävittävää. 

Sitten toinen miehinen vinkki. Kun vaimo halua seksiä, niin kannattaa rasvata sormet etukäteen. Itse laitan sormetuskäden etu- ja keskisormiin ja peukaloon huulirasvaa. Liustaa paremmin ja tuntuu pillussa paremmalta. Pieni vaiva ennakoida, mutta iso hyöty siitäkin. 

Vierailija
16/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn yhdyntään, mutta spontaaniin suihinottoon en. Pikku pesu tekee siitä kivempaa molemmille, eikä ole kyllä haitannut miestäni. Usein, jos mies haluaa seksiä, hän aloittaa houkuttelemalla minutkin suihkuun kanssaan.

Vierailija
17/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ennen tarvinnut pesuilla käydä ennen kuin seksihommat aloitettiin, melkein missä vaan ja milloin vaan. 

Vierailija
18/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vehkeen kyllä aamuin ja illoin eikä vaimolla ole ongelmaa ottaa extempore suihin. Itse välillä vastustelen, mutta kun tarpeeksi pyytävältä näyttää niin nöyrryn. :)

Vierailija
19/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä suihku riittää minulle. Spontaania seksiä milloin huvittaa. En edes tykkää juuri pesun jälkeen seksiä harrastaa. Menisi halut jos kumppani olisi sellainen, että pesu ennen seksiä. Seksin jälkeen huuhtasen pimpin vedellä, että ei jää sperma muhimaan iholle.

Vierailija
20/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itse tarvitsen yhdyntää 1-3 krt päivässä. Johan siinä alapää olisi  hiekkapaperia jos joka kerta pesisi. En pese edes seksin jälkeen, koska aina kondomi käytössä, joten ei siinä naisen alapää sotku. Juurihan se pillulima yms on kiihottavan hajuista, ei tulisi mieleenkään pestä omia hajuja pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi