Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin edes kerran elämässä laittautua kauniiksi ja mennä treffeille,

Vierailija
30.09.2023 |

mutta kukaan ei halua kanssani.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on se joka päättää kenen kanssa haluaa olla  joten varmaan olet antanut pakkeja niille tavis miehille ja itse olet tavis nainen.

Vierailija
22/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on väärä järjestys tuossa, että ensin löydettävä treffiseuraa jotta voi sitten laittautua treffeille.

Homma toimii niin että ensin on laittauduttava kauniiksi jotta sitä treffiseuraa saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa?

Yksin on paha mennä.

Ap

Jep. Yksin voi tietenkin lähteä ja mennä, pistää kivat vaatteet ja laittautua nätiksi ym, mutta eihän ne mitkään treffit ole, jos yksin käy syömässä ravintolassa tai vaikka kesällä terassilla juomassa lasillisen/kaksi.

Olen kokeillut tuota, olo on yleensä entistä kurjempi sen jälkeen.

Älä ajattele meneväsi treffeille, vaan ajattele meneväsi ravintolaan/keikalle/teatteriin/jne. ihan vaan, koska haluat mennä sinne. Paljon parempi fiilis.

Vierailija
24/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan laittaudu kauniiksi. Alistut toisen henkilön alistettavaksi sellaisella käytöksellä. Menet römppäverkkareissa ja vanhassa villapaidassa. Hampaatkin kannattaa jättää pesemättä, ettet alistu stereotypiaan missä vain raikkaan hengityksen omaavat haluttua seuraa.

Älä tyrkytä sitä lesbofeminismisagendaasi tänne.

Vierailija
25/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa?

Yksin on paha mennä.

Ap

Jep. Yksin voi tietenkin lähteä ja mennä, pistää kivat vaatteet ja laittautua nätiksi ym, mutta eihän ne mitkään treffit ole, jos yksin käy syömässä ravintolassa tai vaikka kesällä terassilla juomassa lasillisen/kaksi.

Mäkin teen tota joskus, vedän kledjut päälle ja baanalle.

Yleensä en kuitenkaan jaksa vaan vedän berseet vaan kotona.

Vierailija
26/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Nainen on se joka päättää kenen kanssa haluaa olla  joten varmaan olet antanut pakkeja niille tavis miehille ja itse olet tavis nainen.

Ei mua ole kukaan lähestynyt, niin en ole voinut antaa pakkeja kenellekään. Nuorempana tein itse aloitteita, mutta miesten reaktiot säikäytti ja lopetin sen, ettei kukaan loukkaisi itseään vuokseni.

Vierailija
27/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ensimmäisen kerran treffeillä 40-vuotiaana. Ei niistä mitään seurannut ja uusia treffejä kenenkään kanssa ei ole luultavasti enää tulossa, mutta kyllä treffailu on mahdollista kaikille. Pitää vain panostaa ja yrittää enemmän. 

Vierailija
28/28 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa?

Yksin on paha mennä.

Ap

Juuri oli Hesarissa juttu yksindeittailusta eli masturdatingista. On ihan ilmiö nykyään. Viet itsesi vaikka keikalle tai teatteriin ja yksille tai kaakaolle sen jälkeen. Hymyä huuleen ja mistä sen tietää, ehket muutamien treffien jälkeen olekaan yksin!

Tähän saakka olen ihan normaalisti voinut mennä keikalle, teatteriin tai kaakaolle miettimättä mitään yksindeittailuja. Elämyksistä nauttiminen ei vaadi seuralaista.