Oletteko naiset koskaan olleet treffeillä miehen kanssa, jolla ei ollut juurikaan mitään keskustelu/vuorovaikutustaitoja?
Tarkoitan, että sinä jouduit ylläpitämään keskustelua ja mies ei juurikaan onnistunut vastaamaan kysymyksiin jne.?
Kommentit (7)
En. Miehet ovat lähes aina olleet höpöttäjiä ja suunvuoron saaminen on ollut vaikeaa.
Yksi mies oli silminnähden hermostunut, ei oma-aloitteisesti sanonut mitään ja kysymyksiinkin vastasi yhdellä sanalla. Vessasta tullessaan tosin sai sanottua: "nyt on k*rvän nuppi aika märkänä." Ei tullut toisia treffejä.
Muistuu mieleen pari tuollaista tyyppiä. Toinen oli sellainen kehonrakentajatyyppinen, jolla oli selvästi jotain sosiaalista ahdistusta. Toinen taas yli hyvin introvertti suomenruotsalainen juristiopiskelija. En tavannut toiste kumpaakaan.
Semmonen oli joka ei yhtään ollut kiinnostunut kyselemään minusta mitään, höpötti vain itsestään
Joo, se oli semmoinen töksäyttelevä tyyppi jonka mielestä meidän olisi heti pitänyt olla mäkkärin WC tiloissa yhtymässä. Sanomattakin selvää ettei toisia treffejä herunut!!
Olen. Juotti minulle viiniä ja olisi ujuttanut käyttämään pilveä, mikäli olisin ollut tyhmä.
Olen käynyt elämäni aikana useilla kymmenillä deiteillä. Ei tule mieleen yhtään tuppisuuta vaan päin vastoin miehet ovat olleet hyvin avoimia, ystävällisiä ja juttu on luistanut mukavasti.