Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko kertoa tunteista / jos olet ihastunut

Vierailija
30.09.2023 |

Itse en. Taas katsoin vierestä, kun mies valitsi toisen naisen. Kuvittelin ihastuksen olevan molemmin puolista ja odotin, että mies tekisi aloitteen, mutta ei tehnyt joten ei ollut kiinnostunut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi en ole alkanut joka impulssiani toteuttamaan. Vain harva ihastus johtaa oikeaan rakkauteen. Usein ne ihastukset menevät ohi. Silloin on vain parempi, ettei niitä alkanut ruokkimaan.

Vierailija
22/27 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertonut ihastuksistani kenellekään. Miksi pitäisi kertoa? Osaa ihastuksistani olen pyytänyt treffeille ja osa on lähtenytkin. Kahteen treffeille lähteneistä olen rakastunut ja on syntynyt parisuhde. Ensimmäinen parisuhde päättyi vähemmän onnellisesti, toinen jatkuu yhä. Mutta edelleenkään en ole kertonut kenellekään, että olisin ollut ihastunut.

No höh, eiköhän se treffeille pyytäminen käytännössä kerro saman asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kertonut ihastuksistani kenellekään. Miksi pitäisi kertoa? Osaa ihastuksistani olen pyytänyt treffeille ja osa on lähtenytkin. Kahteen treffeille lähteneistä olen rakastunut ja on syntynyt parisuhde. Ensimmäinen parisuhde päättyi vähemmän onnellisesti, toinen jatkuu yhä. Mutta edelleenkään en ole kertonut kenellekään, että olisin ollut ihastunut.

No höh, eiköhän se treffeille pyytäminen käytännössä kerro saman asian?

Voihan sitä pyytää treffeille sellaisenkin, johon ei ole ihastunut, mutta vaikuttaa kiinnostavalta. Olen minä niinkin tehnyt.

Vierailija
24/27 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi nolata kohdetta asiasta kertomalla

N 91kg

No minä aikoinaan nolasin itseni ja varmaan sen kohteenkin kertomalla. 

N 85 kg, 168 cm

Vierailija
25/27 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin ensimmäisistä kerroista, että ei kannata. Kiinnostus on aina yksipuolista, joko minun tai vastapuolen kannalta.

Vierailija
26/27 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toinen on todennäköisesti niin awkward sen jälkeen, että eieiei

Vierailija
27/27 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä uskaltanut. Olen keräillyt rohkeutta, ilmaista tunteeni yhteen tyttöön, johon olen ollut ihastunut kolmannelta luokalta asti.

Eihän n. 40 vuotta odottamista ole vielä mitään.

Todennäköisesti pelästytät hänet. 40 vuotta muhinut ajatuksissa... älä kerro sitä. Pyydä vaan treffeille ja hyväksy se jos toinen kieltäytyy.