Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko sulla viinapullo on vieressäsi ja otat pian ekan kulauksen?

Vierailija
30.09.2023 |

Mulla on.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä juodessa tuli pidettyä huoli siitä että oli heti herättyä jotain korjaavaa käden ulottuvilla. Nykyään riittää kahvi. 

Mutta sitäkin pitää heti aamusta saada? Ei paljon ole tilanne muuttunut sinulla.

No juu, myönnetään. Tulee tämä silti sekä halvemmaksi että terveellisemmäksi. 

Onko myös hauskempaa?

Vierailija
22/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos ois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vedin eilen päiväkännit, tänään on välipäivä.

Vierailija
24/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä juodessa tuli pidettyä huoli siitä että oli heti herättyä jotain korjaavaa käden ulottuvilla. Nykyään riittää kahvi. 

Mutta sitäkin pitää heti aamusta saada? Ei paljon ole tilanne muuttunut sinulla.

No juu, myönnetään. Tulee tämä silti sekä halvemmaksi että terveellisemmäksi. 

Onko myös hauskempaa?

Sanoisin että hyödyt voittaa haitat. Ei ainakaan se olo jota korjailin ollut mitenkään hauska. 

Vierailija
25/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on useampi pullo tuossa ja on tullut juotua koko yö.

T. Viinamäenpoika

Vierailija
26/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei alkoholi aiheuta nousuhumalaa eikä euforiaa lainkaan. Lisäksi minulla on kroonisen sairauksen vuoksi alkoholi intoleranssi joten absolutismi on helppoa. Vähäinenkin alkoholin käyttö aiheuttaa ongelmia seuraavana päivänä. Noh, asia ei minua harmita lainkaan sillä olen nuorena ollessa ryypännyt ahkerasti viikonloppuisin ja silloin alkoholi vielä toimi joten asia on jo koettu ja alkoholin positiiviset vaikutukset ovat loppuneet kokonaan kohdallani niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Aikaansa kutakin.

Vierailija
27/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma silloin kun kaadoin niin aina piti olla tarpeeksi. Tuossa yksi kertoo kuinka pitää tunti täristä ennenkuin alko aukeaa. Ei suuresti eroa kovien huumeiden koukusta. Nekin tyypit tärisee kun on laskut päällä. Vai pitäiskö sanoa kamakrapula? Alkoholissa hämää sen laillisuus. Kun sitä saa myydä ihan ruokakaupoissakin niin se luo illuusion ettei se nyt ole niin vaarallista. Totuus on aika karu mutta se on liian suuri niin sitä ei haluta ajatella. Eikä ole muita laillisia päihteitä niin ymmärtää sen että ryyppäämistäkin puolustellaan.

Vierailija
28/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa löytyy 50l tiukkaa viinaa ja viinikaapillinen viiniä. Kaikki ulkomailta tilattua toki ettei tarvitse pitkäripaisen ryöstöhintoja maksaa.

Vierailija
29/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoa löytyy 50l tiukkaa viinaa ja viinikaapillinen viiniä. Kaikki ulkomailta tilattua toki ettei tarvitse pitkäripaisen ryöstöhintoja maksaa.

Se on oikein ettei anna vapaaehtoisesti kaupan ryöstää.

Vierailija
30/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia juon. Viiniä kaapissa, mutta vasta illalla. Tai joku muu päivä.

Vierailija
31/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää harrastan mielummin seksiä aamusta eukon kanssa kun lipitän estrogeenilitkua. M33

Vierailija
32/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin joko?

Samoilla silmillä eilisestä ja vielä ei loppua ole näkyvissä.

Vierailija
33/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Virosta hankittu kätevä viinan hanapakkaus. 3 litraa viinaa pahvipaketissa ja on helppo hanasta lorotella.

Vierailija
34/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 metrin päässä on 18 pulloa viiniä ja 2m päässä 4 litraa tiukempaa.

Ei aikomustakaan korkata.

Kun ystävättäreni tulee luokseni viikoksi ja muutamat muut kaverit 2 vkon kuluttua ruokaviiniä otan lasillisen joinain iltoina.

Vierailija
35/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin jo aikaa sitten. Päiväkännit on parempia ja turvallisempia kuin yökännit.

Vierailija
36/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässäsi mitään muuta kuin viina ja tämä trollipalsta?

Vierailija
37/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei alkoholi aiheuta nousuhumalaa eikä euforiaa lainkaan. Lisäksi minulla on kroonisen sairauksen vuoksi alkoholi intoleranssi joten absolutismi on helppoa. Vähäinenkin alkoholin käyttö aiheuttaa ongelmia seuraavana päivänä. Noh, asia ei minua harmita lainkaan sillä olen nuorena ollessa ryypännyt ahkerasti viikonloppuisin ja silloin alkoholi vielä toimi joten asia on jo koettu ja alkoholin positiiviset vaikutukset ovat loppuneet kokonaan kohdallani niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Aikaansa kutakin.

Tuo olisi aika karmeaa, jos nousuhumalaa ei enää tulisi. Minullakin se on vähän muuttunut näin yli nelikymppisenä, mutta edelleen pari kolme kaljaa silloin tällöin tekee mahtavan euforisen olon. Auttaa tietyllä tapaa katkaisemaan haitalliset ajatukset, joita välillä synnytän mieleeni. Enemmän juodessa kyllä krapulat on niin pahat, etten uskalla paljoa juoda.

Vierailija
38/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lasillinen tuoremehua ja kohta otan siitä kulauksen.

Vierailija
39/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö!

Vierailija
40/45 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olutta lipittelen iltasella pari tölkkiä.

Omana mielipiteenäni sanon samaan syssyyn, että alkoholi aiheuttaa suuhun laitettavista aineista suurimman riskin sairastua syöpään, edes tupakka ei ole yhtä vaarallinen.