Ketä te inhoatte
Mä aloitan. Inhoan mm. naapureita. Ällöttävä rikosten salaajia, tai ovat niin dummeja, että eivät oikein tajua, että ei ole todellakaan mikään perheen sisäinen juttu ainoastaan.
Kommentit (50)
Exää. Yritän olla ajattelematta etten moiseen aikaa ja energiaa kuluta. Lasten vuoksi välillä tympii.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu päivästä. Tällä hetkellä inhoan eniten naapuriani, joka on yhteistyökyvytön mätäpaise.
Meilläkin juuri samanlainen naapuri.Pahantahtoinen myrkkykäärme.
Vierailija kirjoitti:
Exää. Yritän olla ajattelematta etten moiseen aikaa ja energiaa kuluta. Lasten vuoksi välillä tympii.
Mäkin yritän olla ajattelematta exää, mutta se tunkee mun uniin. Viime yönä näin unta, että se makasi mun sängyn päällä valtavien karkkipussien kanssa. Se naureskeli ja sillä oli suu täynnä hedelmäkarkkeja. Outoa 🤪
Ilkeitä ja typeriä vastaajia täällä palstalla. Äsken oli taas joku ihme jankkaaja yhdessä ketjussa ja haukkui mua.
Kiusaajahenkilöt. Sellaiset, joilla heikkoutta nähdessään herää vallan ja alistamisen eikä auttamisen halu.
Naapuriani, joka puuttuu jatkuvasti muiden tapaan elää, "mukatietää" kaikista kaiken ja juoruaa ympäriinsä näitä asioita. Leikkii jotain hemmetin eläinpoliisia, mutta oma kissansa joutuu elämään yksiössä, jossa poltetaan tupakkaa sisällä.
Näkkäläjärveä ja sen puolustelijoilta. Ei enää ikinä ääntä vihervasemmistolle!
Riikkaa, Sannia, Petteriä, Vladimiria, Mikkeliä. Nämä nyt tuli ekana mieleen.
Elämäntapatyöttömiä
4+ lapsen yh äitejä (lapset eri miehiltä)
Narkkareita
Orpoa saa vihata. Hesarissa oikein kiva juttu turkulaisesta naisesta, joka vihaa Orpoa.
Purra saa vihata. Marinin vihaaminen on naisvihaa.
En tiedä inhoanko ketään mutta myönnän vältteleväni tietynlaisten ihmisten seuraa. Tällaisia ovat polittiset kiihkoilijat tai yleensä johonkin asiaan yliregoivat ihmiset esim persut. Tietenkin näitä on muissakin poliittisissa puolueissa. Välttelen myös tyhjänpuhujia eli ihmisiä joilla ei ole varsinaisesti mitään muuta asiaa kuin osoittaa olevansa läsnä. Ehkä olen introvertti mutta siihen on varmasti syynsä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Riippuu päivästä. Tällä hetkellä inhoan eniten naapuriani, joka on yhteistyökyvytön mätäpaise.
Taidat ollakin se komentelija.Anna naapurisi elää rauhassa.
Samoin.Ovat ylimielisiä ja ilkeitäkin.