Naisystäväni lörpöttelee koko ajan kesken seksin. Kuinka saisin hänet keskittymään seksiin ja nauttimaan?
Hän saattaa alkaa kesken seksin miettiä kodin siivoamista tai lasten päiväkotimaksuja ja nyt tuo jatkuva keskeyttäminen on alkanut tuntua ahdistavalta.
Kommentit (12)
Mitä tämä kertoo sinusta rakastajana? Ja miehenä?
Luuletko, että tulisi kotityöt mieleen hyvän rakastajan kanssa sekstaillessa? Opettelepa tyydyttämään naisesi. Saamaan hänet haluamaan sinua ja seksiä kanssasi.
Osa naisista on tuollaisia, höpötys ei lakkaa vaikka saa voimakkaita orgasmeja että jalat tärisee.
Käytän itse nappikuulokkeita
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä kertoo sinusta rakastajana? Ja miehenä?
Luuletko, että tulisi kotityöt mieleen hyvän rakastajan kanssa sekstaillessa? Opettelepa tyydyttämään naisesi. Saamaan hänet haluamaan sinua ja seksiä kanssasi.
Tää ajatusmalli on aika kiva, kun vika on aina miehessä. Teet niin tai näin, teet aina väärinpäin. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
Mutta itse ongelmaan. Tunge kulli suuhun, niin höpötys loppuu. Tai sanot, että panen sinua perseeseen, jos suu ei nyt pysy kiinni.
Mulla oli suhde seksissä samanlai käyttäytyvään naiseen, sanoikin olevansa frigidi.
Yritti kyllä tyydyttää mun tarpeet. Ei se kuitenkaan pitkän päälle toimi jos huomaa ettei toinen nauti seksistä, ei vaikka kassit tyhjennettäisiinkin suht usein, ikäänkuin velvollisuudesta, ei ainakaan mun kohdalla.
Onko tämä lörpöttely siis alkanut vasta viime aikoina? Ilmeisesti olette kuitenkin olleet yhdessä pidemmän aikaa, kun lapsetkin jo päiväkodissa.
Gigu suussa ei ainakaan liiempiä lörpöttele ja jos yrittää, voi tehdä eetvarttia
olen add ja mieheni saa minut keskittymään seksiin sitomalla kiinni sänkyyn. ollaan löydetty jo omat tapamme tehdä se ja minä nautin, kun en sattuneesta syystä voi muuta tehdä kuin sitten olla sidottuna.
ehkä teidänkin kannattaisi kokeilla jotain pehmoabdsm:ää. Vaikka laitat suukapulan naisellesi ja silmälaput. jos sen tekee taiten, niin se voi olla jopa nautinnollista.
turvasana (tai teidän tapauksessa ehkä turvaele) on tärkeä
Naista pitää aina odotella kärsivällisesti ja niin,
ettei hän loukkaannu , varsinkin kun on seksistä
kyse. Katselen aina naisen kasvojen ilmeitä ym
että mitä hän pohtii. Jos ei näytä olevan viellä
jutussa mukana , niin jossain vaiheessa kehoitan , että jos mentäis asiaan. Saatta olla,
että olen jo työntänyt sisään tai nuoleskellut
pimppiä, mutta nainen miettii selvästi ihan muuta . Nuoleskellessa sen huomaa helposti,
kun alavartalossa ei mitään tapahdu. No
sitten kun hän herää samalle aaltopituudelle,
niin sitten tapahtuu.
Hiljeneekö jos työnnät kalun perseeseen?
Parempi naida ja puhua kun ei ollenska naida, siis selibaatti.
Laita hänelle punainen pallo suuhun.