Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Vaistoatteko miehet neitsyt naisen?

Vierailija
29.09.2023 |

đŸ€

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuskin.

t. N

Vierailija
2/24 |
29.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ tarkka viisari vÀrÀhtÀÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ. NÀen siinÀ pÀÀn ylÀpuolella aina sellaisen tÀhden. Mutta olenkin synestikko, ehkÀ se on feromoneja tai muuta kemiallista, jonka nÀen sitten silmillÀni.

Vierailija
4/24 |
29.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo,. Haistan ne.

Vierailija
5/24 |
29.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole tavannut neitsyttÀ naista koskaan.

Vierailija
6/24 |
29.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haistan kilometrien pÀÀstÀ. TÀmÀn vuoksi joudun asumaan kaukana kaikesta.

Vierailija
7/24 |
29.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juu-u, mulla on sellainen kuorittu Y-muotoinen pajunoksa joka sojottaa kaikkia neitsyitĂ€ kohden. Jos tarviit apuja niin voin tulla 1000€/h liksalla mittailemaan löytĂ€miĂ€si vosuja.

Ps. vÀhintÀÀn 50% onnistumistarkkuus luvataan jos otos on yli 1000hlöÀ

Vierailija
8/24 |
30.09.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KĂ€ytöksestĂ€ voi vetÀÀ korkeintaan yhteen, kuten vastaavanlaisesta miehestĂ€kin mutta tuskin sitĂ€ juuri kukaan huomaa. ÄlĂ€ huolestu. Millainen tilanne ?

Vierailija
9/24 |
01.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀkeekö naisesta pÀÀlle pÀin kokemattomuus. Esim katse, kÀytös, ulkoinen olemus

Vierailija
10/24 |
01.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Neitsyys ei nÀy ihmisestÀ fyysisesti, mutta ok.

Vierailija
11/24 |
01.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Neitsytpillu maistuu makealle.

Vierailija
12/24 |
01.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀkeekö naisesta pÀÀlle pÀin kokemattomuus. Esim katse, kÀytös, ulkoinen olemus

Nuorena tyttöystÀvÀni ujosteli ihan mahdottomasti kun riisuin. HÀn oli koulussakin niin ujo.

SÀ oot niin kaunis, rauhoittelin ja suutelin ja hyvÀilin hÀntÀ. Otin tytön farkkuja auki ja pÀÀllysvaatteita pois.

Kun sain kÀteni pikkareiden pÀÀlle hÀn sulki silmÀnsÀ ja ynÀhti pienestÀ kosketuksesta, kosketti vartaloani vain varoen. Tyttö katseli pystypenistÀni niin kuin se olisi ollut ihme. Kosketti sitÀ todella arasti.

Olin niin kiihottunut. Jouduin sanomaan hÀnelle: levitÀ sun jalkoja lisÀÀ, jotta pÀÀsin kunnolla pÀÀlle. Olimme molemmat 18. Olin itse ollut yhdynnÀssÀ, aina lÀhetyssaarnaajassa muutaman kerran, mutta tiesin kaikesta tuosta kÀytöksestÀ, ettÀ olin hÀnen eka.

Otettiin varoen mun autossa takapenkillÀ. Toinen kerta pienen suuteluhuilin jÀlkeen oli jo nopeatempoinen. Ihana Susanna

Vierailija
13/24 |
01.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen yrittÀnyt vÀlttÀÀ neitsyitÀ, koska se on aina sellaista pelokasta ja epÀmielyttÀvÀÀ.

3 neitsyttÀ ja yli 100 jo korkattua...

Vierailija
14/24 |
01.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

minĂ€ taasen  norena miehenĂ€ keskityin nimenomaan immenkalvon omaaviin likkoihin kosa ei ollut pelkoa ettĂ€ olisi joku klamydia tullut  vaginasta.

tanssilattialla viimeistÀÀn sain udeltua ummet ja lammet kierrettyÀni onko impi ja se vain lisÀsi intoani saada se puhuttua mukaan

itsellĂ€ oli aina perhepakkaus sultaneja varatuina koska illassa aina ehti tikata vitosen setin  mĂ€lliĂ€ tĂ€yteen

kivaa ja etenkin liukkaita vittuja oli  

Vierailija
15/24 |
02.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ViimeistÀÀn suihinotossa huomaa neitsytnaisen. Toki on myös mahdollista, ettÀ vaikka nainen olisi kokenut, niin se on silti surkea ottamaan suihin.

Mutta ei huolta. YleensÀ miehet kyllÀ pitÀvÀt siitÀ, ettÀ nainen treenaa suihinottoa ja ovat valmiita antamaan munansa naisen treenikÀyttöön.

Vierailija
16/24 |
02.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ViimeistÀÀn suihinotossa huomaa neitsytnaisen. Toki on myös mahdollista, ettÀ vaikka nainen olisi kokenut, niin se on silti surkea ottamaan suihin.

.

PÀinvastainenkin on mahdollista. Tapasin duunien kautta parikymppisen insinööritytön joka oli leikkinyt jo lapsena veljiensÀ kanssa poikaporukoissa ja jonka kaveripiiri oli opiskeluaikanakin miespuolista.

Kun eka kertaa katseltiin yhdessÀ sohvalla telkkua ja vÀhennettiin vaatteita kÀhminnÀn aikana se kumartui suoraan ottamaan suihin ja vielÀpÀ niin hyvin ettÀ jouduin keskeyttÀmÀÀn sen ja kysymÀÀn ettÀ eikö se halua ettÀ työntelen sisÀÀn?

Se oli aidosti Àllistynyt ja kyseli pariinkin kertaan ettÀ saisiko hÀn todella minulta munaa? Ei se neitsyt ollut mutta aivan kokematon ja makasi ihan jÀnnittyneenÀ alla kun rakasteltiin.

JÀlkeenpÀin se hihitteli minuuttitolkulla miten hÀn sai lopultakin kalua ja selitti etteivÀt hÀnen miespuoleiset kaverinsa ole koskaan panneet "kaveriaan" mutta antaneet tÀmÀn kyllÀ tarjota niille kÀsi- ja suuhoitoa ja joskus sormettaneet vastapalvelukseksi.

Vierailija
17/24 |
02.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistan kilometrien pÀÀstÀ. TÀmÀn vuoksi joudun asumaan kaukana kaikesta.

Onko nimesi kenties Jean-Baptiste Grenouille?

Vierailija
18/24 |
02.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei huolta. YleensÀ miehet kyllÀ pitÀvÀt siitÀ, ettÀ nainen treenaa suihinottoa ja ovat valmiita antamaan munansa naisen treenikÀyttöön.

Hoh hoijaa, eihÀn suihinottotaito korreloi mitenkÀÀn sen kanssa onko neitsyt vai ei. Esim. uskonnollisissa porukoissa nuoret saattavat olla hyvinkin kokeneita monenmoisessa seksissÀ, mutta itse yhdyntÀ sÀÀstetÀÀn sinne hÀÀyöhön.

19/24 |
02.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, eihÀn suihinottotaito korreloi mitenkÀÀn sen kanssa onko neitsyt vai ei. Esim. uskonnollisissa porukoissa nuoret saattavat olla hyvinkin kokeneita monenmoisessa seksissÀ, mutta itse yhdyntÀ sÀÀstetÀÀn sinne hÀÀyöhön.

SiitÀkö tunnistaa uskonnollisessa yhteisössÀ kasvaneen tytön, ettÀ uskomattoman taitava kaikessa muussa kuin varsinaisessa yhdynnÀssÀ? SiinÀ se vaan makaa kuin lahna, kun ei tiedÀ muusta.

Vierailija
20/24 |
02.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joskus vaistosin kun yks nainen tuli yökerhossa pyytÀmÀÀn tanssimaan. Nainen aika suoraan sanoi ettÀ haluaa seksiÀ ja pyysi mukaan kotiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kolme neljÀ