Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitin kommentointi ulkonäköön/painoon

Vierailija
29.09.2023 |

Oikeesti mikä siinä on että äitin pitää aina mahdollisuuden tullessa (esim monta kertaa päivässä) kommentoida painoani? Olen ihan bmiltä normaalipainoinen nainen. Nauroi viikko sitten whatsapp kuvalleni, kun oli otettu jännästä kulmasta. No, vaihdoin sitten whatsapp kuvani eri kulmasta otettuun kuvaan ja äiti kauhisteli Toi sun whatsapp kuvakin, sun leuka näyttää ihan anorektikon leualta, ota kuva eri kulmasta :,) Kummatkin kuvat näyttää mun silmään ihan hyviltä kuvilta. Sitten koko ajan kommentoi että oot ihan liian laiha, miehet tykkää kurveista, syö enemmän yms. Hetki sitten tuli taas sanomaan että Mahtuisit varmaan sun 14-13v pitämiin farkkuihin, ookko kokeillu? Naurattaa kun oon tosiaan ihan normipainoinen ja äiti varmaan iässäni ihan saman painoinen, alkaa jo hieman ärsyttää. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet idiootin kanssa yhdeydessä? Monta kertaa päivässä? Miten niin äidillä on edes mahdollisuus monta kertaa päivässä häiritä sinua? Ota nyt järki käteen ja lopeta tyhmä kanssakäyminen!

Vierailija
2/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on väärässä. Useimmat miehet pitävät normaalipainoisista ja laihoista naisista. Lihavat naiset yrittävät vain vakuuttaa itselleen, että miehet haluavat lihavia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on rumaa ja epäterveellistä. Äitisi on narsisti.

Vierailija
4/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle suoraan viestiä, että et halua hänen kommentoivan ulkonäköäsi arvostelevasti. (Voit lisätä, että se loukkaa sinua tms.)

Vierailija
5/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hänelle suoraan viestiä, että et halua hänen kommentoivan ulkonäköäsi arvostelevasti. (Voit lisätä, että se loukkaa sinua tms.)

Olen eri, mutta tein näin. Ei mitään vaikutusta, läpi elämän on äitini arvostellut ulkonäköäni milloin mitäkin asiaa, koskaan ei ole hyvinpäin, aina liian lihava, tai liian laiha, liian vähän meikkiä, tai liian paljon meikkiä.

Tietenkin sairastuin lopulta syömishäiriöön ja itsetunto ollut paskana koko elämän, kun lapsesta saakka ollut tuota.

Vierailija
6/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taipuu "äidin". Pikkulapset saattavat puhua äitistä tä tä tää.

Vierailija
7/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tein näin. Ei mitään vaikutusta, läpi elämän on äitini arvostellut ulkonäköäni milloin mitäkin asiaa, koskaan ei ole hyvinpäin, aina liian lihava, tai liian laiha, liian vähän meikkiä, tai liian paljon meikkiä.

Tietenkin sairastuin lopulta syömishäiriöön ja itsetunto ollut paskana koko elämän, kun lapsesta saakka ollut tuota.

Vaikka vanhempani tiesivät, että minulla oli syömishäiriö (tulosta loputtomasta vaatimisesta ja arvostelusta), silti he eivät lopettaneet kehoni arvostelua ja syömishäiriökin oli heistä "ruualla leikkimistä", joka minun olisi pitänyt vain lopettaa. Syömishäiriö loppui, kun muutin pois kotoa. Arvostelu ei.

Vierailija
8/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen kyllä sanonut että lopeta kommentointi mutta ei ole loppunut : D t. Ap