Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä ok enää nykyaikana

Isojalka
29.09.2023 |

Jos olet ostamassa itsellesi naisten kenkiä kokoa 42 (tai enemmän) sinut viedään tavaratalon nurkkaan muilta piiloon, jossa parissa hyllyssä on kokoa 42 olevia kenkiä. Miksi nämä kengät eivät voi olla siellä muiden pienempien samaa mallia olevien kokojen joukossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kenkien myyminen on vielä laillista, ei tarvitse mistään tiskin alta myydä.

Vierailija
2/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Ainakin tavllisissa kenkäkaupoissa ei ole tolleen, eikä myöskään Cittarissa eikä Prismassa. Oliko joku hienon väen tavaratalo, jotka eivät halua rumia (isoja) ihmisiä tiloihinsa näkyville XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojalka kirjoitti:

Miksi nämä kengät eivät voi olla siellä muiden pienempien samaa mallia olevien kokojen joukossa?

Ei ne mahdu.

Vierailija
4/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla koko 41. 80-luvulla bootsit oli muotia, mutta myytiin naisille vain vaaleanpunaista ja muita värejä, mistä en pitänyt, joten menin miesten puolelle kysymään. Mies myyjä totesi, että nämä ovat miesten kenkiä. Ihanko totta sanoin minä, mutta naisille ei myydä ruskean sävyisiä jostain syystä ja näitä löytyy vain miehille? Oli pakko myydä minulle ne kengät. Ja vieläkin nykyään niin monesti naisille kaupataan tuotteissa sitä hemmetin vaaleanpunaista. Pidän kyllä vaaleanpunaisesta, mutta en kengissä tai vaatteissa. 

Vierailija
5/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on numero 43 ja minusta se erillinen hylly (Halosella) on kätevä. Useimmissa kenkämalleissa ei ole saatavilla 43, joten on helpompi kun näkee suoraan vaihtoehdot, eikä joudu kahlaamaan jokaikistä hyllyä läpi vain huomatakseen, että sopivaa kokoa ei ole. Vielä parempi tietenkin olisi, että kokoja olisi saatavilla, mutta 43 taitaa edelleen olla naisilla kohtuuharvinainen koko.

42 sen sijaan on jo yleisempi ja sitä saisi olla ihan tavallisessa hyllyssä.

Vierailija
6/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän naisten jalankoko on kasvanut.

Mielestäni olisi parempi, jos myös minä löytäisin 38-koon kenkäni ja myös 38-koon vaatteeni ryhmiteltyinä koon, en merkin mukaan. Nopeuttaisi ostosten tekoa.

Nykyisin palaan ostoksilta usein tyhjin käsin. Varsinkin Stockmannilta. En vain jaksa etsiä tarpeeksi.

Vierailija
7/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojalka eli Bigfoot on sittenkin olemassa...

Vierailija
8/8 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't know, but I been told

A big-legged woman ain't got no soul