Voiko 6- vuotias tyttö mennä vielä miestenpuolelle uimahallissa?
Voiko 6- vuotias tyttö mennä vielä miestenpuolelle uimahallissa, iskän kanssa? Itse en niin välitä uimisesta, mutta tyttö haluaisi mennä.
Kommentit (23)
Oon nähnyt tuplasti vanhempia tyttöjä miesten puolella.
Miksi aina tää sama aloitus.. ootko sairas?
Pari vuotta sitten noin 10v maa hanmuu ttajatyttö tuli seisomaan mun viereen Turun Samppalinnan maauimalan miesten pukkarissa, kun olin riisuutumassa.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten noin 10v maa hanmuu ttajatyttö tuli seisomaan mun viereen Turun Samppalinnan maauimalan miesten pukkarissa, kun olin riisuutumassa.
Sait siitä varmaan kiksit, pervo 🤮
Ai taas. Olisi luullut selviävän viime kerralla kun tätä kysyit.
Älkää vastatko tälle, ikinä!!
Poistoon heti!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hae r unk kuf antasiamateriaalisi muualta p e d o
Olet sairas jos uimisessa ja saunomisessa näet seksuaalista!
Hämeenlinnan uimahallin ohjeistuksen mukaan alle kouluikäinen lapsi saa olla huoltajansa tai muun katsijansa seurassa kaikkien sukupuolten sauna ja pesutiloissa.
Antakaa lasten tulla minun tyköni.
Jos namussa kasvaa karvoja, se on pilalla.
Pastori silli.
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnan uimahallin ohjeistuksen mukaan alle kouluikäinen lapsi saa olla huoltajansa tai muun katsijansa seurassa kaikkien sukupuolten sauna ja pesutiloissa.
Hyvä, että ihan kaikkien sukupuolten tiloissa. Hämeenlinnan uimahalli taitaakin olla iso.
Itsemäärittelyn ja moninaisuuden aikana myös naisten puoli on miesten puoli. Sä voisit mennä tyttären kanssa naisten puolelle, sehän on nykyään laillista kun ilmoittaa olevansa nainen. Vähemmän noloa tyttärelle ja silmänruokaa sulle!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki saa olla kaikkien sukupuolten tiloissa. Ihan mihin vain viisari osoittaa. Kiitos vihervasemmisto translaista!
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt tuplasti vanhempia tyttöjä miesten puolella.
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Itsemäärittelyn ja moninaisuuden aikana myös naisten puoli on miesten puoli. Sä voisit mennä tyttären kanssa naisten puolelle, sehän on nykyään laillista kun ilmoittaa olevansa nainen. Vähemmän noloa tyttärelle ja silmänruokaa sulle!
Idiootti.
Hae r unk kuf antasiamateriaalisi muualta p e d o