Hetero homon vartalossa
Olen seksittömässä avoimessa suhteessa elävä heteromies ja kaipailisin fwb-tyyppistä suhdetta naisen kanssa. Tinderit, seksitreffit, yms on perattu, tulos on, että naiset eivät minusta ole kiinnostuneita vain pelkkään seksisuhteeseen.
Olen aika pienikokoinen mies 170/61, fit kunnossa, mutta siis pätkä mikä pätkä ;). Ja libido on korkea!! Kokeilin piruuttani Grndr gay-chattia. Hitto, sillä puolella saisin seuraa hetkessä, olis tarjolla toppia, daddya, sun muuta. Vartaloani kehuttiin ja jopa himoittiin (joo laitoin jopa kuvia), ehdotuksia tuli laidasta laitaan.
Olen yrittänyt fantasioida kullista, mut ei. Ei se vaan luonnistu. Miehen kosketus tuntuu ajatuksenakin siltä kuin pitäis elävää haukea kainalossa. Naisen kosketus taas on parasta mitä maailmalla on tarjota.
Naisia maapallolla on melkein 4 mrd, luulis että mullekin ilmaista seksiä löytyisi yhteiseen hauskanpitoon. Siis seksiä ilman parisuhdetta, vaan eipä onnistu. Olenko ainoa lajiani?
Kommentit (8)
Minuakin kiinnosti otsikossa, että mikä kumma mahtaa olla homon vartalo :) Osasit kirjoittaa kiinnostavan otsikon ja keksiä hyvän nimmarin, huumorintajuakin löytyy; isoja plussia molemmat, mutta valitettavasti en osaa sinua neuvoa itse asiassa eteenpäin.
Ei ole olemassa mitään homon vartaloita tai heteron vartaloita
Älä ole turhan ankara itsellesi. Voit myös paitsi antaa itsellesi ja ajatuksillesi aikaa ja olla ihan avoin fantasioimaan ja kokeilemaan. Kokeile saada naista, kokeile saada miestä. Sitten tiedät paremmin. Useimmiten kieltorefleksi syntyy alitajuisesti yhteiskunnan asettamista normeista ja paineista mennä massan mukana
AP: Kiitos asiallisista ja rakentavista kommenteista!
Sä olisit minulle juuri sopivan kokoinen. Olen myös uusiosinkku enkä tahdo seurustella.
Miesseuraa on kuitenkin jo tarpeeseen saatavilla, eikä paikat kestä tällä hetkellä enempää. Harmi.
Onpas kummaa, ettei gayhommat kiinnosta vaikka kuinka yrittäisi.
Keskustelun synopsis:
Sekava henkilö haluaa pillua. Muut eivät ole valmiita auttamaan.
Kyllähän sitä varmasti löytyy naisiakin jotka tykkää juuri sinun kokoisista seksuaalisessa mielessä ja eikö se ole hyvä että on mielummin fit eikä lihava? Onhan maailmassa lyhyitä naisiakin joille olet pitkä.
Mikä edes siis on "homon" vartalo? :D
On minulla ainakin naisena ollut sängyssä ja suhteissa eri pituisia miehiä välillä 165-185 ja oon itse sellainen 170. Jos mies on olemukseltaan viehättävä ja komea ja kemiaa on niin ei pituus ole este.