Mitä mieltä naisten ulkonäköön keskittyvistä TikTok-villityksistä?
Miehet kuvaa kadulla kauniita naisia ja pyytää saada ottaa heistä kuvia, jotka näytetään klipeillä.
Jotkut koittaa saada kauniita tyttöjä vastaamaan nyrkkitervehdykseen ja kun näin tapahtuu, avaa mies nyrkin ja siellä on joku pieni lahja esim. karkki tytölle.
Mielipiteitä tästä ilmiöstä?
Itse kun elin nuoruuteni irc-galleria-aikaan, on tosi surullista katsoa tämän päivän erittäin pinnallista nuorisokulttuuria. Irc-gallerian kulta-aikoihin, eli v. 2003 - 2008 meininki oli todella kesyä ja harmitonta. Nuoret piti hauskaa eikä kuvia suunniteltu ja ulkonäköä muokattu täydelliseksi, vaan otettiin hassuja tilannekuvia, joissa ei tarvinnut näyttää alusvaatemallilta...
Kommentit (7)
Kun äo yltää juuri yli kengänkoon ja kiinnostuksen aiheet on meikkihyllyssä ja selfieissä, mitä muuta voi odottaa?
Mä jotenkin odotan sitä päivää kun ihmiset alkaa nähdä ulkonäköasiat vähäpätöisinä. Ihminen on muka niin kehittynyt eläinlaji, mutta paskanmarjat.
Ap
Säälittää lapset ja nuoret, jotka joutuu kasvamaan tällä aikakaudella.
Ap
90% TikTokin sisällöstä on nättejä tyttöjä tanssimassa. Tai ehkä se on 100%, en tiedä, en käytä koko appia.
Niin ja itse en tosiaankaan tiktokkia käytä. Youtuben etusivulle pamahtelee milloin mitäkin näitä videoita, joita olen uteliaisuudesta käynyt katsomassa. Ja kyllä, myönnän olevani järkyttynyt 😬
Ap