Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollain on taas pieniä patoutumia.. tuo tempakka ihminen.. anna kato kaikkien kukkien kukkia vaan!

Vierailija
26.12.2006 |

et kuole sydäriin kolmikymppisenä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on lähinnä se, että Tempakka on myös moderaattori ja poistaa viestejä mielivaltaisesti. Minusta aika huolestuttavaa, että tuollaiselle vähemmistöä edustavalle epävakaalle henkilölle annetaan vauva-palstan, joka on sentään normaalien äitien palsta, moderointivaltuudet.

Vierailija
2/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista herjaavat viestit poistetaan eikä kohteen seksuaalisella suuntaumuksella ole sen kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ongelma on lähinnä se, että Tempakka on myös moderaattori ja poistaa viestejä mielivaltaisesti. Minusta aika huolestuttavaa, että tuollaiselle vähemmistöä edustavalle epävakaalle henkilölle annetaan vauva-palstan, joka on sentään normaalien äitien palsta, moderointivaltuudet.

Mä oon ollu huomaavinani, että tällä palstalla viihtyy parhaiten tiukkapipoinen, nyrkin ja hellan välissä elävä koti-uskonto-isänmaa-tyyppinen erittäin epänormaali ihmistyyppi. Hyvä, jos Tempakka on mode, lähtee nää ihan kauheimmat suvaitsemattomuudet pois.

Vierailija
4/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakka ja Aliisa ovat itse halunneet julkkiksiksi ja esiintyivät oikein tv-ohjelmassa ja ensin puoli vuotta lobbasivat täällä vauva-palstalla rekisteröityinä.

Sitäpaitsi kukaan ei ole Tempakkaa ja Aliisaa ihmisenä herjannut, vaan kritisoinut sitä, että lesboille ja homoille tehtaillaan lapsia. Itse he profiloituivat tänne hedelmällisyyshoidoilla lapsia hankkivana lesbopariskuntana ja yrittivät kalastella hyväksyntää " asialleen" .

Vierailija
6/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on moderaattori.

Vierailija
7/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä oon ollu huomaavinani, että tällä palstalla viihtyy parhaiten tiukkapipoinen, nyrkin ja hellan välissä elävä koti-uskonto-isänmaa-tyyppinen erittäin epänormaali ihmistyyppi. Hyvä, jos Tempakka on mode, lähtee nää ihan kauheimmat suvaitsemattomuudet pois.

on ihan HETEROJA! Eikä mitään hedelmällisyyshoidoilla lapsia hankkivia psyykkisesti epävakaita lesboja.

Moderaattorin oikeudet enemmistölle. Eikä tällaisille marginaalitapauksille, jotka poistavat viestejä mielivaltaisesti ja uhkailevat palstan siivouksella ja siivoilevatkin palstaa normaaleista, terveistä mielipiteistä, jotta se vastaisi enemmän heidän kieroutunutta maailmankuvaansa.

Vierailija
8/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette soisi homoille ja lesboille lapsia, ette kykene koskaan muuttamaan mielepidettänne, joten väittely on aika tuloksetonta. Luulen, että pieni sivistyksen ripaus ei tekisi teille ollenkaan pahaa. Ja siellä kodin ulkopuolella on suuri maailma, jossa elää monenlaisia ihmisiä. Lähtekää pois siitä superäidin roolistanne, menkää töihin, tutustukaa ihmisiin, hankkikaa kokemuksia, niin ehkä voitte joskus ymmärtää jotain. Ja tähän loppuun hartain toiveeni: toivottavasti teidän lapsenne ovat erilailla seksuaalisesti suuntautuneita kuin te itse!

Vierailija
9/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään jo luulin olevani yksin mielipiteideni kanssa - onneksi meitäkin vielä löytyy.

Vierailija
10/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Te, jotka ette soisi homoille ja lesboille lapsia, ette kykene koskaan muuttamaan mielepidettänne, joten väittely on aika tuloksetonta. Luulen, että pieni sivistyksen ripaus ei tekisi teille ollenkaan pahaa. Ja siellä kodin ulkopuolella on suuri maailma, jossa elää monenlaisia ihmisiä. Lähtekää pois siitä superäidin roolistanne, menkää töihin, tutustukaa ihmisiin, hankkikaa kokemuksia, niin ehkä voitte joskus ymmärtää jotain. Ja tähän loppuun hartain toiveeni: toivottavasti teidän lapsenne ovat erilailla seksuaalisesti suuntautuneita kuin te itse!

11 (tai siis se, joka on kiitollinen nro 9 olemassa olosta) vastailee;

Ensinnäkin " väittely" ts. keskustelu on aina hedelmällistä - eihän lähtökohta millekään keskustelulle voi olla vain ja ainoastaan pyrkimys siihen, että saadaan todistettua toisen olevan absoluuttisen väärässä. On olemassa myöskin, katsos, niitä harmaita alueita.

Kiitos kertomasta, kyllä tiedän, että kodin ulkopuolella on suuri maailma; käyn töissä (työkavereina aika paljon homoja), laaja ystäväpiiri on (siinäkin yksi biseksuaali nainen - joka on minulle erittäin rakas ja läheinen ystävä, ja hänen kanssaan olen ollut mukana mm. naisten bileissä yms.), sukulaisista löytyy myös sekä homoja että lesboja - mutta SILTI, voitko kuvitella (!) minä pystyn omilla aivoillankin ajattelemaan, ja ajattelussani olen tullut siihen tulokseen, että lapset kuuluvat heteroparisuhteisiin. Minä taas luulen, että mm. sinä (+ muut kaltaisesi) ovat niin humaltuneita kaikesta tästä suvaitsevaisuudesta, että te ette enää edes ymmärrä sitä, että jossakin se suvaitsevaisuudenkin raja saa kulkea - ja että se on ihan tervettä se.

Vai että homo ja lesbo lapsia sinä toivot meille ; )... nooo, siinähän toivot, heidät otetaan vastaan sellaisina, kuin he ovat - mutta itse uskon vahvasti siihen, että homoksi tai lesboksi kasvetaan kokemuksien kautta, ei synnytä. Uskon, että kaikissa meissä on olemassa ihan yhtälainen " potentiaali" tulla homoiksi tai lesboiksi seksuaalisessa mielessä, erottava tekijä löytyy psyyken puolelta. Kaikilla minun tuntemillani homoilla / lesboilla ja biseksuaaleilla on taustallaan enemmän tai vähemmän traumaattinen lapsuus, ja huom. myöskin näennäisesti hyvä voi olla tietyn luonteiselle ihmiselle traumaattista.

11 (kai?)

Vierailija
11/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsella on oikeus isään ja äitiin. Ja siellä ulkomaailmassa asuvista ihmisistä on enemmistö heteroja eikä mitään homoja/lesboja! Olette kyllä ihan marginaalissa. Tätä maailmaa pyöritetään enemmistön ehdoilla, eikä minkään pienen seksuaalisen vähemmistön. Kyse on kuitenkin lapsesta ja lapsen oikeudesta.

Tohdin epäillä, että lapsistani tulisi homoja tai lesboja. Niin ovat jo pieniä poikia ja tyttöjä jo nyt. Kyllä se kasvatus taitaa olla ratkaisevassa osassa. Ainakin tiedän yhden homon, jonka homous on juuri kasvatuksen aikaansaannosta.

Vierailija
12/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan kaiken.

Vierailija
13/13 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosiaan yksin mielipiteinesi. Itse olen nainen, mutta miehet ovat tässä asiassa vielä ehdottomampia, eivät vain kirjoittele täällä mielipiteitään.

Ja tähän Vauva-palstan lesbosuvaitsevaisuuteen vaikutti varmaan juuri tuo Tempakan ja Alliisan harjoittama systemaattinen aivopesu ja vielä kun olivat moderoimassa viestejäkin mieleiseensä sävyyn. Ihan puhdasta propagandaa siis.

Niin ja vielä kerran kehun kirjoitustasi, osaat hyvin ja fiksusti perustella mielipiteesi. Otin sen oikein talteen, jos tämäkin viestiketju katoaa.

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä