Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entiset yh:t, missä tapasit uuden kumppanin?

Vierailija
26.12.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
2/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat opiskeltiin uuteen ammattiin ja siitä se vaan sitten lähti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis sellainen kaverin kaveri, tuttu. Tavattiin toisinaan kaveripiirin yhteisissä illanvietoissa ja joskus hän jopa poikkesi privaatisti kahville meille kotiin (" vauvaa katsomaan" tms.)...Useampia vuosia oltiin jo tällä tavalla tunnettu kun sitten eräänä kahvittelukertana rupesi juttu luistamaan paremmin ja mies jäi vielä parille viinilasilliselle kahvin päälle. Sitten alettiin meseillä ja soitella ja kyläillä tiuhempaan tahtiin, aluksi muka ihan kavereina, mutta n. puolen vuoden päästä oltiin jo pari. Nyt kolme vuotta takana, avoliitto ja ihanan toimiva parisuhde ja perhe-elämä! ...ja edelleen ihan hulluina toisiimme!

Vierailija
4/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä rakkaani minut bongasi viime tammikuun lopulla maanantai-iltana. itsellä oli hirvee krapula ja tärinä laivalla biletetyn viikonlopun jäljiltä. mies ehdotti, että " lähde kahville, tuun hakemaan" . mä lusmu hannasin, seuraava päivä tekstattiin tiiviisti ja soitettiin, illalla tuli mut hakemaan kahville ja sillä tiellä ollaan :)

ei siis ollut mitään deitti-ilmotusta vaan mulla oli siellä vain käyntikortti + kuvagalleria ja mies sanoi menettäneensä sydämensä heti :) kuten kävi myös mulle, kun nähtiin...

Vierailija
5/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma ekaa kertaa laittanut ilmoituksen, ja minä vastasin sellaiseen ekaa kertaa. Sitten lähdettiin koirien kanssa lenkille, ja viimeistään tokalla lenkillä molemmat oli varmoja. Nyt takana avioliittoa, vuosi, minä raskaana, ja suhdetta vajaa kolme vuotta. Saas nähdä miten uusi vauva muuttaa miehen suhdetta lapsiini, joka nyt on onneksi hyvä.

Vierailija
6/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen sanat voin allekirjoittaa. Multa olis jäänyt mies löytämättä, jos olis pitänyt baarista etsiä.

Onnea vaan muillekin uusperheen perustaneille!

Me käytiin tänään ultrassa katselemassa meidän tulevaa vaavia.

Vierailija
7/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä yllättäen.

Vierailija
8/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuolta alempaa se paska-tuuri-miesten-kanssa-ketju, olen sen ketjun ap. ;(

Vierailija
9/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian oltu naimisissa 2 vuotta :)

Vierailija
10/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan roikuitte netissä ja kuinka monilla treffeillä kävitte? Tiesittekö heti kun olitte tavanneet että tässä se on, vai treffailitteko pidempään? Itsestä tuntuu vaan niin kovin työläältä... halu löytää joku olisi kova, mutta kovin moneen epäonniseen treffi-iltaan energiat ei riitä...vapaa-aika muutenkin kortilla...

-ap

Vierailija
11/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen vain antoi sen lopullisen varmuuden. Se vaan kolahti, eikä ole tarvinnut katua :)

t. 4

Vierailija
12/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä roikuin vain miehiä kiusaamassa ja kavereiden kanssa chattaillen. Ei ollut minkäänlaista hakua päällä. Mieheni kanssa aloitettiin elokuun lopulla chatissa ja joulukuun lopulla samana vuonna tavattiin ekan kerran. Sitä ennen oli siis jaariteltu netissä ja puhelimessa jo satoja kertoja :)

taas 4

Vierailija
13/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat kuin nelonen, tiesin jo ennen tapaamista, että tää on tässä.

Tapasin netissä erittäin monta erittäin fiksua miestä. Kenestäkään heistä ei ole mitään pahaa sanottavaa (mukavia, korkeasti koulutettuja, hyväkäytöksisiä, ei mitään ongelmatapauksia) ja kaikkien kanssa on säilynyt yhteydenpito ja ystävyys. Minulle parhaan valkkasin meille kotiin, vaikka tosin en etsimällä edes etsinyt miestä.

Vierailija
14/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ei viihdy baareissa.

Onnea Melba teillekin :)

t. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi