Kuinka moni kokee olleensa tänä jouluna LIIKAA keittiössä?
Kommentit (7)
liian monimutkaisia ja ei ole mitään aikatauluja, jotka sitten stressaavat, kun tulee kiire jne.
ja mua suoraan sanottuna v*tuttaa kun ukko ei ole kertaakaan edes astianpesukonetta tyhjentänyt
Anoppi antoi kinkkua, äitini laatikot sun muut ruuat. Kumpainenkin tekee niin paljon jouluruokia, että riittää meillekin kotiin tuotavaksi, eikä todellakaan tarvi itse käydä kokkailemaan. Jouluna meillä selviää keittiössä paljon helpommalla kuin muulloin!
Kaikki saadaan valmiina (anoppien valmistamana) rosollista keitettyihin perunoihin. En voi kuvitellakaan millaista ois valmistaa kaikki jouluruuat alusta alkaen itse, voi kauhistus! Mutta onneksi ei tarvitsekaan.
Varsinkaan kun en edes erityisemmin pidä ruoanlaitosta ja keittiökin on liian ahdas.
Tänä jouluna halusin sitten päästä helpommalla, jouluruoasta ei tullut niin hieno ja monipuolinen mutta tuli kuitenkin jonkinlainen.
Vierailija:
ja mua suoraan sanottuna v*tuttaa kun ukko ei ole kertaakaan edes astianpesukonetta tyhjentänyt
Musta kaikkien aikuisten pitää osallistua jotenkin.
Toisaalta tiesin sen jo etukäteen, ettei syöjiä ole, niin omaa tyhmyyttähän tuo..