Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua yritetty iskeä jossain ei-niin-tavallisessa paikassa?

Vierailija
26.09.2023 |

Eli ei siis baarissa tms tavanomaisessa paikassa, vaan kenties jossain mihin se ei yleisesti ottaen kuulu tai joka tuli todella yllättäen? Etenikö mihinkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran kadulla joku täysin tuntematon tyyppi tullut kysymään treffeille. yksikin tuli vastaan kadunkulman takaa ja oitis hyökkäsi kysymään niin, että oli selvästi päättänyt kysyvänsä seuraavaa vastaan tulevaa naista treffeille. en lähtenyt enkä lähde baarissakaan näihin, ei kiinnosta tuntemattomat miehet. isken kyllä itse, kun mies kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muutaman kerran kadulla joku täysin tuntematon tyyppi tullut kysymään treffeille. yksikin tuli vastaan kadunkulman takaa ja oitis hyökkäsi kysymään niin, että oli selvästi päättänyt kysyvänsä seuraavaa vastaan tulevaa naista treffeille. en lähtenyt enkä lähde baarissakaan näihin, ei kiinnosta tuntemattomat miehet. isken kyllä itse, kun mies kiinnostaa.

Mullakin useampi lähestynyt kadulla. Paras oli sellainen joka lähestyi näkemättä edes mun naamaa ensin, eli takaapäin hyökkäsi juttelemaan. Ehkä se rakastui ensisilmäyksellä mun perseeseen.

Ja joo, en ole koskaan lähtenyt näiden kanssa treffeille. Voisin kyllä kuvitella lähteväni, jos mies olisi mun tyyppinen, mutta eivät nämä koskaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinä ajattelet, kun näet jossakin hyvännäköisen naisen ja haluat pyytää tätä treffeille:

"hyvännäköinen nainen = seksiä. minä haluan!!"

mitä se nainen ajattelee, kun pyydät häntä treffeille:

"ei SAATANA TAAS joku random mies vaatimassa huomiotani/aikaani/pyytämässä treffeille/kysymässä muuten tungettelevia ja vonkaamassa. EI KIINNOSTA, jättäisivät rauhaan!"

Vierailija
4/7 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työn puolesta käymässä asiakasyrityksessä, tarkastamassa tiloja firman omistajan ja oman yrityksen kollegan kanssa. Paikalla oli työporukkaa (tietysti, ihan normi arkipäivä) ja aika leppoisan oloinen mesta, siinä porukka alkoi juttusille tupakkitaukonsa aikana kun oltiin piha-aluetta kuvaamassa. Hetki siinä juteltiin ja yksi tyypeistä oli suhteellisen flirtti tapaus. Oli ihan hupaisa tilanne (ei siis mitenkään ahdistava kun joku kuitenkin tuohon tarttuu, että seksuaalista häirintää tuollainen).

Kollega kuittaili aiheesta kotimatkalla ja vielä seuraavana päivänä toimistollakin, että et sitten lähtenyt..

Vierailija
5/7 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin orkesterin muusikko yritti iskeä bussipysäkillä kännissä. Olin tietysti nuori nainen ja muusikkomies oli keski-ikäinen vasta eronnut perheenisä. Ei kyllä edennyt mihinkään, kun minua ei napannut yhtään. 

Vierailija
6/7 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla.

Vierailija
7/7 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että nuo jotka ovat lähestyneet kadulla, varsinkin takaapäin, ovat jotain vedonlyöntejä tms eivätkä niinkään tositarkoituksellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä