Onku muilla sellaista tunnetta, että meidän vain kuuluu olla yhdessä?
Olemme olleet yhdessä kymmenisen vuotta. Biisi, joka minulle on aina kolahtanut kovaa, on juha tapion kun sä vain istut viereen mun, siinä on jotain niin oikeaa.
Mies sanoi äskettäin, että hänellä on vain olo, että meidän kuuluu olla yhdessä.
Yhdessäolomme on suhteellisen arkista. Ei ole mitään ilotulituksia tai suurta seksiä. Välilämme on myös yksi hiertävä kohta. Mutta silti molemmilla on tämä fiilis päällimmäisenä tunteena. Ihan alusta asti.
Muita? Kauan olette olleet yhdessä?
Kommentit (28)
Järjen tasolla kyllä, tunteen ehkä ei. Mutta ei haittaa, järki-ihminen kun olen. Olin siis ihastunut mieheeni, mutta toisaalta niin olen ollut tuhanteen muuhunkin, ihastun helposti. Olemme hyvin erilaisia ja haasteita on ollut paljon, onneksi vuosikymmenien aikana selätetty. Rakastan häntä, mutta voisin kuvitella rakastavani montaa muutakin, en oikein edes usko että on yksi ainoa oikea jokaiselle. Uskollinen sille yhdelle pitää tietenkin olla, kun valinta on tehty.
27v naimisissa
Kyllä. Me koemme puolisoni kanssa, että olemme juuri ne oikeat toisillemme. 29 vuotta yhdessä oltu. En voisi kuvitella elämää ilman häntä.
Eihän se yhteiselo aina yhtä ruusuilla tanssimista ole ollut, mutta aina on rakkaus säilynyt.
On tullut, väärän miehen kanssa mieletön yhteenkuuluvuuden tunne.
Mulla tuli tuo tunne yhdessä työhaastattelussa. Pääsin töihin ja olen pitänyt asiasta matalaa profiilia. Puoli vuotta sitten oltiin työreissussa pari päivää. Se tuntui viikon lomamatkalta. Hänen kanssaan oli helppoa olla. Mieli lepäsi. En tiedä tunteeko hän samalla tavalla. Ollaan molemmat tahoillamme naimisissa ja perheellisiä. Hänen kanssaan vaan jotenkin "samalla taajuudella". En osaa selittää sitä.
Mutta ei minun tarvitse häntä kokonaan saada. Välillä vaan kiva nähdä - en halua rikkoa mitään. Pettäisinkö jos tulisi mahdollisuus hänen kanssaan? Todennäköisesti.
Minulla on ongelma. Tai ei se ole ongelma muille kuin minulle. Ihastun toistuvasti tulisesti. Sitten se menee nopeasti ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ongelma. Tai ei se ole ongelma muille kuin minulle. Ihastun toistuvasti tulisesti. Sitten se menee nopeasti ohitse.
Tämä me-kuulumme-yhteen - tunne ei ole ihastumista, vaan se on vain ns. Tieto päässä.
En usko mihinkään kohtaloihin ja kuulumisiin. Me vain sattumalta rakastuimme toisiimme ja meillä on hyvä olla yhdessä vielä vuosienkin päästä. Mutta ei siihen mitään sen ihmeellisempiä taikoja liity.