Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies saako nainen hyväillä pyllyäsi

Vierailija
25.09.2023 |

samalla kun lutkuttaa kulliasi hivelee ja nuolee anusta lopulta huipulle asti sormettaen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka päästävät hyväilemään peppuaan ovat kyllä parhautta. Avoin mieli on seksikästä.

N35

Mutta mistä löytyy nainen joka uskaltaa koskea aikuisen miehen sporttipeppuun.

Vierailija
22/31 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni yllätti minut ensi kertaa joskus, sittemmin tavaksi tulleella yllärillä. Hän istui sängynreunalla ja houkutteli minua laskemaan pöxyt suikkaria varten. Jordan nosti päätään punaisille huulille josta imu nappasi sen sisään. Kieli osallistui leikkiin. Hetken imettyään vaimon katalan suunnitelman kakkososio käynnistyi. Hän kaivoi sängyn alta dildon, jonka voideltua päätä hän sinnikkäästi työnsi pyörivin liikkein takalistooni. Olemme avoimia molemmin puolin toistemme seksuaalisille mieltymyksille niin en tietenkään vastustellut. Taidokkaasti, rytmikkäästi hän työnteli ja nussi minua pyllyyn samalla kun imutti ihanasti pikku jormaani. Hän ohjasi dildon eturauhaselle jota kohtaa hän kiusoitteli tovin. Tilanteen spontaanisuus, kiihottavuus, uudet tuntemukset ja tietty alisteisuus saivat selkäni kaartumaan notkolle ja tunsin terskani paisuvan äärimmilleen tyttöni kitalaessa ja kassien räjähtävän kun sain elämäni ihanimman orgasmin tekomuna pepussani. Orgasmin joka todellakin alkoi eturauhasesta saakka. Tulin enemmän kuin koskaan aiemmin ja millä tavalla. Tästä hetkestä lähtien minusta tuli suuri peppuseksin fanittaja, oli vaimoni mukana tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo eturauhanen onkin tosi helppo toisen tekemänä löytää dildolla vieläpä niin että pysyttelee koko ajan oikealla kohdalla

Vierailija
24/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Vaimo tietää minun tästä pitävän ja pyytämättä rimmaa, hieroo sormella ja sormettaa. Vakiokattausta meillä muutenkin puolin ja toisin.

-jiipee

Vierailija
25/31 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki. Kokeiles silleen et työnnä sormesi persevakoosi ja hinkkaa vähän ja haista sitten sormiasi, eikö oonkin miellyttävä haju sormissasi.

Vierailija
26/31 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mikäs sen paremmalta tuntuu kun hyväilee ja nuolee, sitten pano takaapäin järjestys ykkönen ja kakkonen saan taluuvarman orgasmin. N 62 V.

Vierailija
27/31 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mikäs sen paremmalta tuntuu kun hyväilee ja nuolee, sitten pano takaapäin järjestys ykkönen ja kakkonen saan taluuvarman orgasmin. N 62 V.

Tuokin toki miehenä ihanaa, mutta tässä taidettiin puhua miehen pepun hyväilystä naisen toimesta.

On todella herkkä alue miehellä, jos vain riittää itsetunto ottaa vastaan hyväilyä sinne. Taitaa vaan monella miehellä olla itsetunto lasista tehty ja murentuvan sirpaleiksi, jos joutuisi avaamaan pakaroitaan naiselle :p

Vierailija
28/31 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kävelyllä  ja nainen laittoi kätensä vyötäröni ympärille. Sitten hetken päästä sujautti kätensä housun kauluksesta sisään pakaran päälle. Koko ajan nainen jutteli minulle ja kyseli kaikenlaista. Oltiinhan vasta toisilla treffeillä. Siinä kävellessä ja jutellessa nainen jatkoi käden hidasta hivuttamista pakaroiden väliin ja hiukan ihmettelin, että mitäköhän se aikoo.

Huomasin sen kyllä kohta, kun sormi etsiytyi reiälle ja työntyi sisääni. Alkoi olla hieman vaikea kävellä, kun kaluni oli lahkeessa ja se alkoi siinä jäykistyä. Kerroinkin asiasta naiselle ja hän ohjasi minut polun viereen vähän sivummalle ja kehoitti näyttämään kaluni. Avasin housuni ja kaivoin munan esiin. Nainen otti toisella kädellä kalusta kiinni ja aloitti runkkaamisen. Samalla lykki toisen käden sormea sisään ja ulos pyllyyni. Kun olin saanut, niin nainen kaivoi käsilaukustaan paperia ja ja pyyhki sillä kätensä ja kaluni. Sitten nosti housuni takaisin ylös ja jatkoimme kävelyä.

Koko ajan nainen piti kesksustelua yllä, mutta ennen runkkaamista, runkkaamisen aikana ja sitten jälkeenpäin emme keskustelleet sanaakaan seksistä ellei tuota lasketa, kun kerroin etten pysty kävelemään, kun muna lahkeessa stondaa.

Treffien päätteeksi nainen sanoi haluavansa toistekin tällaisille kävelytreffeille. On niin mukavaa kun liikunnan ohessa voidaan jutella kaikesta. Ja hän piti todella paljon siitä kuinka pyllyreikenä supisteli orgamini aikana.

Vierailija
29/31 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan oli turvallisempaa 2 vuotta sitten ,.ottaa lidlestä metallipihdeillä viineri vai nuolla rouvan saunanraikasta pikkuprs reikää.......tai nykyään käydä unisex vessassa pas kalla vai nuolla vaimon saunapuhdasta prs reikää.

Vierailija
30/31 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoi kerran kun olin kakkosta vailla että sen jälkeen  kun hän saa ensin työntää kaulimensa mun hanuriin.

Sanoin oitis että sopii. Kannattaa olla varovainen mitä ehtoja laittaa.

Tekemättä jäi tämäkin sitten. Luuli että vitsailen

31/31 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoi kerran kun olin kakkosta vailla että sen jälkeen  kun hän saa ensin työntää kaulimensa mun hanuriin.

Sanoin oitis että sopii. Kannattaa olla varovainen mitä ehtoja laittaa.

Tekemättä jäi tämäkin sitten. Luuli että vitsailen

Kuulin naisesta, joka oli sanonut, että sen jälkeen, kun hän saa ensin työntää nyrkkinsä miehen perseeseen.

Kyllä se oli sitten antanut myös myöhemmin sitä peppuaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä