Naiset: Missä vaiheesssa suhdetta alatte yleensä ällötä oman miehenne penistä, eritteitä ja kroppaa?
Meneekö siihen yleensä vuosi, pari vuotta, viisi vuotta - vai enemmän? Vai sitten kun ensimmäinen lapsi on syntynyt?
Kommentit (15)
Sitten menee reilu vuosi, että alkaa taas inho kaikota.
sitä odotellessa, nautin kullastani
7 vuotta yhdessä ja tuollaista tilannetta ei ole tullut..
Olen itse kokenut tunteen, tosin en nykyiseni kanssa, vaan niiden eksien, joiden kanssa ei ollut lapsia. Itselläni aika vaihteli noissa suhteissa välillä 4kk-1 vuosi.
ap
suhteen alussa seksi on kivaa, mutta pikku hiljaa nainen alkaa muuttua haluttomammaksi ja estyneemmäksi. Lopulta seksi on enää vastenmielinen suoritus, " palkinto" , jonka mies saa, mikäli on joku erityinen päivä kuten isänpäivä tai jouluaatto. Tai mikäli mies on tarpeeksi monta kertaa ns vongannut, tiskannut, tehnyt kotiaskareita yms.
ap
sisimpiä tunteitanne. Onhan tuo osoitettu lukuisin tutkimuksinkin.
mua ällötti sen koko olemus, syömistyyli,nukkumistyyli. siis ihan kaikki ällötti. en olis voinut kuvitellakkaan koskevani mieheen,enkä koskenut. avioero oli helpotus, ihana oli tulla duunista kotiin illalla kun ukko ei ollut täällä.
nykyistä miestä en ole alkanut ällöömään vielä, hyvä merkki vai mitä!
k.ullia. Yhteisiä vuosia takana kohta 14. Toivottavasti olen tän asian suhteen poikkeus. Niin, ku senki, että olen nainen eikä mulle tule mitään " haluttomuus kausia" tai kroonisia päänsärkyjä
jatkaa vielä, että lapsia on kolme
umpirakastuneena ja sitten alkoi ällötysvaihe. Ällötti kaikki muukin kuin penis; vaatteet, käytös, puheet, kaikki! Jouduin tosi paljon työstämään asiaa, että pääsin siitä yli. Minussahan se vika oli eikä miehessäni. Nyt ollaan naimisissa, kaksi lasta on ja seksi sun muut asiat sujuu taas...
Ja ollaan edelleen naimisissa, tuosta kulunut reilu 3 vuotta.
Enää en ukon kullia rakasta, kuten en rakasta ukkoakaan. Tässä sitä kuitenkin junnataan lasten takia. Mies kyllä väittää rakastavansa. Minä en yksinkertaisesti voi. Nyt moni sanoo, että pitäisi erota, mutta minä pystyn elämään tätä elämää, joten en halua. Lapset tarvitsee ehjän perheen. Sen voimme kyllä tarjota ilman että rakastan mieheni kullia.
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Lapset tarvitsee ehjän perheen.
Eri asia on haluaako tehdä töitä suhteen eteen vai valitseeko helpoimman reitin (eli sen, ettei näe itsessään mitään vikaa) ja eroaa.