Mies tärisi ja hytkyi minuutteja seksin jälkeen?
Mies tärisi ja hytkyi minuutteja seksin jälkeen, onko tämä tavallista, vai tuntuiko se ehkä erityisen hyvältä?
Minusta tuntui hyvältä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sai jonkun kohtauksen. Onhan ukko varmasti elossa? Onhan? Vaikka provoksi mä luulen tätä.
Olemme kumpikin elossa.
Mitähän saisin tällaisen provoamisesta 🙄 En keksi mitään, mutta sinä ilmeisesti keksit.
Millaista seksiä annoit sille? ;)
Eks toi ole vaan hyvä juttu, jos nautinnosta johtui.
Miksi sitäkin pitää päivitellä täällä että joku kerrankin nautti seksistä? Onko sekin jo ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Millaista seksiä annoit sille? ;)
Eks toi ole vaan hyvä juttu, jos nautinnosta johtui.
Niin kun en tiedä mistä johtui, oletan että nautinnosta. Mutta sitä tässä kysyin.
Sai ohimenevän kammiovärinän. Ei varmaan itse tajunnut tilanteesta mitään
Ei liittynyt teidän juuri harrastamaa seksiin, paitsi siten että melkein mies kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Ei liittynyt teidän juuri harrastamaa seksiin, paitsi siten että melkein mies kuoli.
Voit tulla kommentoimaan jos sinulla on aiheesta kokemusta, sinulla ei ilmiselvästi ole. Trolli.
Levillä sormetin vierasta rouvaa ja kyllä se sytkyi kun sähköiskun saaneena.
Vierailija kirjoitti:
Levillä sormetin vierasta rouvaa ja kyllä se sytkyi kun sähköiskun saaneena.
Naisen nyt saa hytkymään helpostikin.
Kammiovärinä miehelle ei oo mikään naurunasia, altistaa sydänkohtauksille myöhemminkin
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa jos kuolisi orgasmin saadessaan🥒💦💦💦💦💦
Lievä sydänkohtaus oli kyseessä todennäköisesti.
avaatko asia enempi millaista seksiä annoit miehelle anaalia vai suuhoitoa ja sormi anuksessa?
Avaa oletko itse nainen vai mies?
Teki hyvää. Samaa tapahtuu minullekin jos seksi ja siemensyöksy on ollut jotakin taivaallista. Joskus myös tulee omituinen kikatuskohtaus siihen päälle.
Ei hätää.
Sille oli unohtunut joku sähkölelu takapuoleen.
Sai jonkun kohtauksen. Onhan ukko varmasti elossa? Onhan? Vaikka provoksi mä luulen tätä.