Oho, Sillanpää katunut tekojansa suorassa lähetyksessä
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki olette hyeenamaisia aikuiskiusaajia. Olette vain kateellisia kun Jari uskaltaa olla rohkea ja elää omannäköistä elämää. Ahtaat normit kahlitsevat.
Oikeuttaako rohkea ja oman näköinen elämä lasten törkeän hy* äksi käytön?
Okei, saan varmaan tulla nauttimaan vähän lapsestasi? Elänhän rohkeasti omaa elämääni!
Olet kuule todella syvästi sairas.
Heh, selvästi tuossa maineenpuhdistusta yrittävässä tv-kampanjassa nimeltä Siltsu kovasti pyritään myös luomaan asetelma tämäonMINUNainutkertainenelämäni, minäelänsitäniinkuinMINÄtahdon versus luterilainenmoraali vaatii... jottavoisiantaaanteeksipitäisilöytyäkatumusta - näkökannat.
Itse olen kurkkuani myöten täynnä näitä koskaminähaluan -asenteita. Siltsu-sarjassakin on tämä kammottava, bröyken finskaa sönköttävä kermaprsemummu hokemassa munelämä, minämäärään ja mäniinhaluantunteaeläneeni (jopa vaikka muiden kustannuksella ilmeisesti).
No syö, juo, nuuskaa, polta, piikitä itseäsi niin paljon kuin prse kestää, mutta...
-rahoitatko kv-rikollisuutta, esim. huumeilla ja siten tuet ihmiskauppaa, korruptiota yms.?
-älä prkele mene sitten rattiin tai edes polkupyöränkään ohjaimiin, et ole yksin ainutlaatuisen lumihuitale-elämäsi kanssa liikenteessä
-älä altista lapsia näkemään paneskelujasi
-älä tue lapo-piirejä striimaamalla, katsomalla tai välittämällä lapo-kuvia muille kuin poliisille
Menkööt esiintymään joillekin underground- klubeille maailmalle. Siellä varmaan omien joukossa löytyy ymmärtäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Menkööt esiintymään joillekin underground- klubeille maailmalle. Siellä varmaan omien joukossa löytyy ymmärtäjiä.
Jep, siitä vaan tomoffinlandin jäljille sinne homoparatiisiin, USA:han, Kaliforniaan. Siellä piisaa klubeja jos jonkinlaista ja voi kipaista lähikaupassa stringit vain päällä. Huisin ainutlaatuista ja niin mun näköistä elämää, kato.
Ai niin, ei taida toi USA huolia huumerikollisia? Oliko vielä jotain muutakin...
Hupsista. Silti piti pskantaa suomalaisen yleisön päälle? Koska kato pystyi, ei ollut rajoja, ihan rajatonta hei? Ja rajattomuushan tarkoittaa raukkaudettomuutta. Juu, mä ymmärrän, että huumeilla sitä tyhjyyttä yritetään paikata, mutta hyväksyttäviä ne teot eivät ole.
Tulee mieleen Juice Leskisen Paperitähdet biisin kertosäe
Kaikki tähdet näät kun katsot lehtiin eilisiin
Toiset kuolivat pois, toiset elävältä haudattiin,
Toiset nousivat itse ja toiset nostettiin
Toiset julmasti myytiin, toiset siististi ostettiin *
Nyt Sillanpää kyllä hautaa ihan itse itsensä elävältä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän sanominen on poliittisesti epäkorrektia nykyään, mutta homomiesten elämäntyyliin ja seksuaalisuuteen liittyy todella paljon kaikenlaista perverssiä, subversiivistä, rajattomuutta, epätervettä. Kun noille asioille altistuu ja niihin uppoutuu vuosiksi tai vuosikymmeniksi, niin kyllä se vaikuttaa haitallisesti psyykeen ja moraalin tajuun
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki olette hyeenamaisia aikuiskiusaajia. Olette vain kateellisia kun Jari uskaltaa olla rohkea ja elää omannäköistä elämää. Ahtaat normit kahlitsevat.
Okei, saan varmaan tulla nauttimaan vähän lapsestasi? Elänhän rohkeasti omaa elämääni!
Nää kaikki julkkikset jotka sekoilevat ja vaahtoavat omannäköisestä elämästä ovat irrallaan todellisuudesta. Elävät jossain harhaisessa kuplassa.
En kyllä tykkää noista epämääräisistä jutuista.
Miksi pitää ajaa ajoneuvoa aineissa?
Eikö aineita kannattaisi nauttia yksityistiloissa omassa kotona?
Sen minä sentään ymmärtäisin, ajamaan lähtiessä sotketaan muut ihmiset vaaraan.
Sitten nuo alaikäiset ja vyyhti. En kyllä voi ymmärtää yhtään. Olen melko liberaali, mutta alaikäiset ihmiset on sellainen pyhä asia että heitä pitäisi suojella kaikelta saastalta, eikä altistaa sille.
Joku huumeenkäyttö on yksilönvapauden alainen juttu, mutta se että ajetaan autoa aineissa on muiden hengen vaarantamista.
Minulla oli jostain syystä aiemmin käsitys, että siinä kuvatulla videolla olisi ollut joku teini-ikäinen lapsi. Nyt haluaisin tietää, että mitä tarkoitetaan tässä yhteydessä pienellä lapsella. Lapsen oletettu ikä lisää teon järkyttävyyttä. Ei ole sen enemmän oikein jos kyseessä olisi vaikka teini-ikäinen, mutta erityisesti järkyttää tämä ilmaisu pieni lapsi.
Käsittääkseni syy on loukkaantujassa. Ennen toki oli voinut olla toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset mammakerholaiset, te ette osaa elää hetkessä koska eihän huomisesta tiedä. Jari osaa. Eläkää tekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi EHKÄ vielä jollakin tavalla voitu anteeksi antaa jos hän olisi HETI asioiden tultua ilmi kertonut, että on ollut kuutamolla kuin kuu-ukko eikä ole huumepäissään tajunnut aivan mitä tekee ja päälle vielä tuomitsisi lapsiin kohdistuvan kaikenlaisen väkivallan painavin sanankääntein. Mutta ei, tällaista katumusta emme ole häneltä nähneet. Näkee ITSENSÄ tässä uhrina.
Minusta huumeet nyt ovat vaan helvetin huono selitys asialle. En tiedä metamfetamiinin vaikutuksia, mutta ainakin tavallinen juurikin selkeyttää mielen. Hirveästi en usko että narkkipiireissä mitään lapoa katsellaan. Eli kyllä se sieltä ihmisen itsestä on lähtenyt ei huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko Sillanpää oikeasti, että hänellä olisi mahdollisuus jatkaa uraa laulajana?
No jatkoihan se keikkailua näiden rikosten paljastuttuakin ja mammat joukolla puolustivat Siltsua. 🤮
Ei taida juuri kukaan enää puolustaa. Poislukien täysin moraalittomat ja sekaisin päästään olevat. Hekään eivät julkisesti uskalla sitä tehdä enää.
Ikävä kyllä facessa aika moni puolustaa julkisesti, tai tyyliin kaikkihan meistä virheitä tekevät..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kohta joulukirkko konsertti kiertue :D hyi perse ku ihmiset pystyy oleen missään tekemisissä pedofiilinkaa, pystyisitkö koskaan kutsuun pedaria kotiis ?
Jos se esiintyy evlut kirkossa eroan seurakunnasta välittömästi, tähän saakka en ole harkinnutkaan eroa
https://www.hs.fi/menokone/events/75233
Näyttäisi esiintyvän. Ei ole todellista, miten kirkko voi ottaa hänet esiintymään.
Juupatijuu, "katuu" tosi paljon. Samanlainen narskulityylin "anteeksipyyntö" kuin Purralta. Anteeksi nyt vaan kovasti, jos joku kokee loukkaantuneensa...ei ole oikeasti ollenkaan pahoillaan omasta sekoilustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kohta joulukirkko konsertti kiertue :D hyi perse ku ihmiset pystyy oleen missään tekemisissä pedofiilinkaa, pystyisitkö koskaan kutsuun pedaria kotiis ?
Jos se esiintyy evlut kirkossa eroan seurakunnasta välittömästi, tähän saakka en ole harkinnutkaan eroa
https://www.hs.fi/menokone/events/75233
Näyttäisi esiintyvän. Ei ole todellista, miten kirkko voi ottaa hänet esiintymään.
Syöpäsäätiön juhlatoimikunnalle palautetta vaan. Oksettavaa ottaa Sillanpää esiintymään yhtään mihinkään. Kuinka nuo muut artistit suostuu sen kanssa esiintymään.
Muistatteko kun Jaria ihaili kaikki mummelit pikkuhousut märkinä
Just joo eli ei siis pyytänyt anteeksi OMIA TEKOJAAN eli ei mitään katumusta. Yrittää tietty luikerrella taas vähälahjaisten suosioon.