Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo ettei minusta ole parisuhteeseen

Vierailija
24.09.2023 |

Siksi kun minulla on kuulemma kaikkia sääntöjä liikaa kaikille asioille.. No viimeisimpänä sanoin että älä laita sitä grillipeitettä grillin päälle kun siinä on neulasia ja lehtiä, että voin putsata sen ensin ja laittaa suojan sitten. Hermostui tästä.

Mutta silti, olen miettinyt että onko mies oikeassa. Minä pidän kyllä parisuhteessa elämisestä ja haluaisin että kummallakin on hyvä olla. Vai onko tuo vain hänen tapansa alistaa minua ja pahoittaa mieleni.

Kommentit (25)

21/25 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omat rutiinini, aikatauluni ja järjestykseni, joissa teen tehtävät, sekä ruokavalioni. Ne auttavat minua voimaan kokonaisvaltaisesti paremmin.

Jos kotonani asuisi toinen ihminen, en enää pystyisi noudattamaan tapojani sujuvasti. Tulisi todennäköisesti päivittäin tilanteita, joissa esim. tarvitsisin hiljaisuutta jonkun tehtävän tekemiseen, mutta toinen aiheuttaisi melua.

Jotkut sanovat, että yksin asuminen tekee ajan mittaan itsekkääksi. Toisaalta yksin asuvana joudun myös tekemään itse kaiken. Jos haluan että on siistiä, joudun itse siivoamaan. En koskaan istu valmiiseen ruokapöytään. En voi lähettää puolisoa tai lasta hakemaan lähikaupasta jotain, vaan on käytävä itse.

Yksin asuessa oppii arvostamaan arkisia pieniä asioita, koska tietää vaivannäön, joita ne ovat edellyttäneet.

Vierailija
22/25 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että voisiko olla niin, ettei miehestä itsestään ole parisuhteeseen?

Aika ikävä heitto mieheltä sinulle. Hän ei ilmeisestikään ole vielä oppinut niitä kahta sanaa, jotka avioliitossa tarvitaan. Ne ovat:

Kyllä, kultaseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Tässä on jo yhdeksättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.

Ap

Vierailija
24/25 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottavat ihan kaiken, normaalin keskustelun grillin putsaamisestakin, nalkuttamisena.

Käytännössä kumpi vaan voi olla se ongelma, ainoa mikä aloituksesta selviää on että ongelma on olemassa, pariterapia vois oikeasti auttaa teitä oppiin puhuun samalla tasolla ja odotuksilla.

Vierailija
25/25 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei susta olekaan parisuhteeseen. Myrkytät rennon ilmapiirin jatkuvalla kontrolloinnilla ja huomauttelulla. Ei kukaan tuollaista jaksa. Olet toista lannistava persoona. Kaikki tulisi mennä niinkuin sinä haluat ja sanot, koska näet vain oman tapasi oikeana. Aiheutat ympärillesi stressaavan ilmapiirin. Päästä miehesi menemään. Hän on tukehtumaisillaan ja on varmasti miettinyt eroa, koska ei ole onnellinen kanssasi. Ei hän muuten olisi sanonut, että sinusta ei ole suhteeseen. Olet ankeuttaja. Opettele ap katsomaan peiliin. On ihan tervettä harrastaa itsetutkiskelua ja pyrkiä muuttamaan omaa huonoa käytöstä.

Sori, kun sanon näin suoraan. Mutta tiedän sinunlaisesi ihmistyypin. On kokemusta. Yritän pysyä kaukana kaltaisistasi. Valitettavasti töissä joudun välillä kärsimään tällaisesta työkaverista.