pääseekö tiedän miehenne lukemaan teidän s-postia ja päinvastoin?
Kommentit (14)
Ei pääse. Miksi pitäisi päästäkään...
Jos mies tietäisi salasanani ja kävisi lukemassa postejani, niin luulenpa että ero tulisi....sieltä saattaisi selvitä asia, josta hän ei pitäisi.
Minä käyn joskus kurkkaamassa ketkä lähettää miehelle sähköpostia.
Samoin toisin päin.
Luotan kumminkin, ettei niitä lue.
on tallennettuna salasana kotikoneelle, mutta luotan ettei mun *vaimo* käy siellä
Mutta eipä ole tainnut koskaan käydä minun posteja lukemassa,enkä kyllä minäkään mieheni.
mutta en ole koskaan miehen poissaollessa niitä lukenut,
joskus kurkkinut olen takaa kun on itse ollut koneella...
jossei ole mitään salattavaa ne voi lukea ;)
toinen voi tsekata onko sielllä mitään kiireellistä.
Meillä on kummallakin käytössä " omalla" koneella sähköpostiohjelma, johon kyllä pääsee ihan kuka vaan koneelle istahtava. Voisimme siis käydä lukemassa toistemma postit koska vaan. Lisäksi molemmilla on anonyymejä sähköposteja varmaan pari, ja niidenkin salasanat taitavat olla molemmilla tiedossa, tosin aika vähäisessä käytössä ovat.
Työsähköpostit on tietysti erikseen ja niihin ei kumpikaan pääse
Ei pääse kumpikaan toistensa posteille. Jotain yksityisyyttä sentään :) Mutta toki voisin salasanan antaa, jos joskus tarvitsisi jotain esim. tarkistaa enkä just spostille pääsis.
Kummallakaan meillä ei ole toisen sähköpostien salasanoja eikä niitä ole tallennettu. Uskoisin tosin, että mies pääsisi yhteen eniten omiin asioihin käyttämääni sähköpostiin, jos ihan oikeasti haluaisi ilman salasanaakin.
En näe mitään syytä miksi meidän pitäisi päästä toisen sähköposteihin. Ei ole koskaan tullut mieleeni kysyäkään salasanaa, enkä sitä varmasti saisi. (Mies tosin käyttää pääasiassa työpostia, jonka salasanaa ei saisikaan kertoa.)
Suurin osa sähköposteista on työ- ja opiskeluasioita. Henkilökohtaisissa on silloin tällöin ainakin minulla kavereiden omia asioita, joita he eivät ainakaan ihan sellaisenaan välttämättä haluaisi mieheni luettavaksi. Joskus hätätapauksessa vuosia sitten on mies käynyt lukemassa otsikot läpi postissani, kun odotin tärkeitä sähköposteja, enkä itse päässyt niihin käsiksi.
Luulin ennen, että tämä on ihan yleinen tapa, mutta kaikkea sitä oppii tältä palstalta.
Tiedämme molemmat kummankin salasanat. Mutta eipä kumpikaan taida käydä pahemmin lueskelemassa. Mulle tulee paljon vitsi-posteja, eikä ne vois miestä vähempää kiinnostaa.. =)